FPV, multicopter videos enz

Hey Boris,

De mini Y6 ligt hier klaar voor je, zoals gezegd een tijdje geleden.
Je mag hem opbouwen :cool:. Aanpassingen kunnen dan altijd gemaakt worden...

FPV ready of course :rolleyes:

De tri mini ging als een raket, de servo en het draai mechanisme zijn eigenlijk te zwaar voor op mini (afstanden worden wel kleiner maar gewicht blijft hetzelfde)... ben hier nog op zoek naar een andere oplossing... komt ook nog wel :wink:..

Laat maar weten...

Reserve Mini frames zijn verkrijgbaar

Ja ik had het al gezien. Slotracers was er ook mee bezig een tijd geleden, maar niets meer van gehoord.
Ergens zie ik daar veel voordelen van mits het goed en mooi gemaakt kan worden.

Iemand die uit ervaring kan vertellen welke de betere tx is:
- boscam 600mw 5.8ghz
- immersion 600mw 5.8ghz

Had voordien de boscam in 2de hands aangeschaft maar heb nu van een 2dehands quad de 2de kunnen recupereren. Dus nu is de vraag welke ik ga houden en welke verkocht wordt..

Eindelijk eens na alle troubles mijn Super Spider Hex kunnen invliegen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Flip 260 maiden. Geen technische ongein zoals failsafe gehad. Die bug heb ik vermoedelijk doorgegeven aan Roni ;)

Thanks! Al dat water zijn we ondertussen gewend aan en wordt regelmatig gecontroleerd op vochtigheid[emoji85]

Mini met naze vlieg ongelooflijk strak dat helpt met het vertrouwen!

Ik had tot nu toe enkel FPV gevlogen met m'n gopro terwijl deze aan het filmen was. Over het laatst heb ik deze ook eens op interval foto's maken gezet. het vervelende is dat telkens de gopro een foto maakt, het beeld volledig zwart wordt (voor een seconde ofzo). Is dit eigenlijk uit te schakelen?

nog ff een test vluchtje met de BLACKOUT spider
nog steeds wat trilling :( de gain nog iets lager zetten
duiken is nog steeds al is het wel minder

Lama

Ah! Maar hoe zorgt een hoge gain dan voor trilling? Ik zeg self level maar bedoel auto level dat de quad vlak gehouden wordt. Niet qua hoogte.

Zeker: een aparte fpv cam erop zetten: werkt toch veel fijner ;)
Gopro is voor mooie beelden te maken!

Heb het overwogen maar vind het absoluut overbodig.. Buiten dit probleem dat het beeld even zwart wordt tijdens het maken van foto's zie ik voorlopig nog geen reden om over te stappen op een aparte camera. Ik heb de gopro gevoed dus zonder batterij zal hij ook niet komen te zitten.

Back