hahaha
(heb me clover eraf gehaald .. ivm vasthangen aan de Zonneklep)
(heb me clover eraf gehaald .. ivm vasthangen aan de Zonneklep)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, wij wel, maar de hermandat denkt dat je ze ziet vliegen.Haha...dus ben niet de enige.
Als je mij in de auto ziet met een bril oved mijn voorhoofd dan weet je dat ik ga vliegen![]()
Ik zou wel wat meer pit willen.. Kan ik nog iets wijzigen in de settings? Mijn huidige settings had ik ooit van internet geplukt.
Mijn setup:
Sunnysky 2300kv
12A ESC
Naze32 acro
1300 45~90c
5030 gemfan
5x4 props, of 6x4.5 als je frame dat aan kan.
Edit: je PIDs zijn default trouwens. Zonder beelden niet te bepalen of die goed zijn.
Dan zit de antenne tegen het dak aan [emoji6].gewoon op je kop zetten de hele tijd (ook als je thuis al weg gaat)
voordat je gaat vliegen ff hete adem erin zuchten en afpoetsen met je brillendoekje
KLAAR !!!!!!
vliegen zonder condens![]()
Ja, te laat gezien [emoji4].zie post 8962![]()
Ja hoor. Tenzij die ESCs extreem hoog op je armen liggen, gaat dat passen.mmh geen idee als 5x4 props past op mijn RD230... zal er veel merkbaar trust power zijn als ik met 5x4 props ga vliegen?
Lama; zei:
Ja hoor. Tenzij die ESCs extreem hoog op je armen liggen, gaat dat passen.
Ik heb verschillende thrust metingen gezien, de meeste geven toch wel aan dat je met HQ 5x4 20% of meer toename in thrust moet hebben.
Koop een setje (glasvezel versterkt, niet carbon versterkt) en je weetof het voor jou verschil maakt
Voor de RD230 zijn ook langere armen beschikbaar. Daarmee kan je op 6x4.5 vliegen, dan heb je echt meer thrust.
Update: om je vraag op RCgroups te beantwoorden over 6" op normale armen: dat past niet, zie de link die ik hierboven gepost hebt. [emoji6]
Glasfiber versterkt.. Carbon versterkt is nogal breekbaar. Geen ervaring met volledig carbon.Welke raden jullie aan HQ5040 carbon fiber of glass fiber props?