FPV, multicopter videos enz

Haha...dus ben niet de enige :).

Als je mij in de auto ziet met een bril oved mijn voorhoofd dan weet je dat ik ga vliegen:)

Ik zou wel wat meer pit willen.. Kan ik nog iets wijzigen in de settings? Mijn huidige settings had ik ooit van internet geplukt.

Mijn setup:

RD230 frame
Sunnysky 2300kv
12A ESC
Naze32 acro
1300 45~90c
5030 gemfan

ab738ec4bf44a5a91a4e281bd858fa70.jpg
3021670e48e720e8363d4f56ba2ef6d6.jpg

Ik zou wel wat meer pit willen.. Kan ik nog iets wijzigen in de settings? Mijn huidige settings had ik ooit van internet geplukt.

Mijn setup:

Sunnysky 2300kv
12A ESC
Naze32 acro
1300 45~90c
5030 gemfan

5x4 props, of 6x4.5 als je frame dat aan kan.

Edit: je PIDs zijn default trouwens. Zonder beelden niet te bepalen of die goed zijn.

gewoon op je kop zetten de hele tijd (ook als je thuis al weg gaat)
voordat je gaat vliegen ff hete adem erin zuchten en afpoetsen met je brillendoekje

KLAAR !!!!!!

vliegen zonder condens :)
Dan zit de antenne tegen het dak aan [emoji6].

Ik hou 'm tussen de vluchten in gewoon op m' n voorhoofd. Ik heb nog geen last gehad van condens.

Ik pak altijd de scooter, alles in de buddy word toch verwarmd door het motorblok [emoji2]

mmh geen idee als 5x4 props past op mijn RD230... zal er veel merkbaar trust power zijn als ik met 5x4 props ga vliegen?
Ja hoor. Tenzij die ESCs extreem hoog op je armen liggen, gaat dat passen.

Ik heb verschillende thrust metingen gezien, de meeste geven toch wel aan dat je met HQ 5x4 20% of meer toename in thrust moet hebben.

Koop een setje (glasvezel versterkt, niet carbon versterkt) en je weetof het voor jou verschil maakt :-)

Voor de RD230 zijn ook langere armen beschikbaar. Daarmee kan je op 6x4.5 vliegen, dan heb je echt meer thrust.

Update: om je vraag op RCgroups te beantwoorden over 6" op normale armen: dat past niet, zie de link die ik hierboven gepost hebt. [emoji6]

Lama; zei:

soppige grond met een super speed :)
Vliegt goed die flip.... Die ene maar opknappen die ik nog heb... Hmmm

@johnnypoep de 6 inch armen kosten geen vermogen voor de rd230 en je jrijgt een stabilere en snellere quad met de grotere props. Denk er aan dat de 12A escs het aan moeten kunnen

Dankje! Ik ga een setje 5040 bestellen ik kan deze gebruiken met mijn huidige setup.
Als ik daarna nog niet blij ben ga ik voor 6" props met langere armen. Dude zeg je dat ik dan gewoon kan blijven vliegen met 12A en sunnysky 2300KV? Als ik voor 6" met langere armen ga?

Ja hoor. Tenzij die ESCs extreem hoog op je armen liggen, gaat dat passen.

Ik heb verschillende thrust metingen gezien, de meeste geven toch wel aan dat je met HQ 5x4 20% of meer toename in thrust moet hebben.

Koop een setje (glasvezel versterkt, niet carbon versterkt) en je weetof het voor jou verschil maakt :-)

Voor de RD230 zijn ook langere armen beschikbaar. Daarmee kan je op 6x4.5 vliegen, dan heb je echt meer thrust.

Update: om je vraag op RCgroups te beantwoorden over 6" op normale armen: dat past niet, zie de link die ik hierboven gepost hebt. [emoji6]

ik zou er misschien toch 20A esc op zetten , mocht je ooit na 6'' props willen gaan (indien mogelijk met 2300kv )

Back