Oefenvluchtjes om een beetje te wennen aan manual
Gaat al lekker! Nog even en dan wil je niks anders meer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oefenvluchtjes om een beetje te wennen aan manual
Gaat soepel, ziet er niet uit alsof je nog ergens aan moet wennen. Nice flying!Oefenvluchtjes om een beetje te wennen aan manual:
Gaat al lekker! Nog even en dan wil je niks anders meer!
Gaat soepel, ziet er niet uit alsof je nog ergens aan moet wennen. Nice flying!
Ik kwam dit tabel tegen via google betekend dat dat ik wel 4s kan gebruiken met 12A in combinatie met 5x4 props op sunnysky 2300kv?
![]()
Ik kwam dit tabel tegen via google betekend dat dat ik wel 4s kan gebruiken met 12A in combinatie met 5x4 props op sunnysky 2300kv?
![]()
No way!!!! die GF 6x3 op 4S 934gram. Dat geloof ik echt niet, omdat ik met deze ook verschillende setups mee heb getest.
Cobra 1960kv kan je ook prima op 3s vliegen, weet ij uit ervaring. Hier nog maar eens wat motor testjes:Meer spoed is meer snelheid.
In theorie wel minder thrust. Toerental zakt namelijk iets terug en stilstaande props met de veel spoed draaien in overtrokken toestand. Pas met snelheid worden ze effectiever.
Als je motor het goed aan kan levert misschien toch nog wat op.
1960 moet je op 4s draaien.
Weet de stroom niet precies maar max zal niet gek veel hoger liggen dan 2300kv op 3s denk ik zo.
Daarmee kan je het verkeer op de snelweg bijhouden ;-)Van 4s+2208+6x45 niet? Vergis je niet......dan ben je sneller dan een fullsize multi zelfs![]()
Hier nog wat meer motorstats voor Cobra 1960kv en 2300kvEn dan ook 'maar' 15 ampere?
Probleem met de meeste testen is inderdaad dat je niet weet hoe er getest word. Vanaf LiPo of professionele voeding, korte piek of vermogen over langere duur enzovoort.
Sowieso lijkt het niet allemaal zo efficient te zijn. Met een 1960kv motor op 4S en 6x4.5 HQProp haal je meer vermogen dan met de 2300kv Sunnysky. Jammer dat er geen toerentallen of efficientie cijfers bij staan.