FPV, multicopter videos enz

Bewolkt, koud en ietwat regenachtig maar toch lekker gevlogen en gecrasht :razz:
Super gevlogen chris! Vind dat je erg gecontroleerd vliegt.
Winterstop doen we niet aan, maar de winter stopt ons wel een beetje met die korte dagen ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben al enige tijd noten aan het verzamelen.
Maak me maar weer wakker in april of zo.

Brrrrr.

Ga mn best doen om af en toe een rondje te doen maar met dagen zoals deze zit ik liever warm binnen.....wellicht met de soldeerbout aan om alle winter vliegers te blijven voorzien van klavertjes.

zeker niet de beste vid maar was ook eigenlijk te koud om te vliegen :p

Lama

voor de eerste x in het donker gevlogen :p
was heavy je zag bijna niks :evilbat:

Lama

Weet niet hoe het met de huidige boscam ontvangers staat.
Sommige hebben dacht ik meerdere banden.

Immersion eindigd op tientallen. 5740/60/80/00/20/40/5860
Boscam op halve. 05 15 25 enz. Oid.

Dus in sommige gevallen. Nee het werkt dan niet.
Let daar dus op dat je ontvanger fatshark/immersion compatible is.

Na al die parkeergarage vids, moest ik het ook eens uitproberen... je voelt je net een kleine muis, alleen in zo'n lege garage :D Super-ervaring met zo'n mini!

Mooi man...alles heel? :D

Ja hoor:D Alleen een paar props... en nylon schroefjes... dat gaat echt supersnel tussen het beton.. soms denk je van.. nou dat viel wel mee aan de klap te horen... dan loop je naar de crashsite... moet je toch weer props vervangen en schroefjes... grrrrrr:p

Super Oenta !!! :vamp:
mooie Parking gevonden man ...,

thanks Danny! 3 minuten van mn huis vandaan... maar je kan er natuurlijk alleen s'nachts veilig en rustig vliegen, dan is er niemand.

Na al die parkeergarage vids, moest ik het ook eens uitproberen... je voelt je net een kleine muis, alleen in zo'n lege garage :D Super-ervaring met zo'n mini!

[youtube]Rn-WrBoNJXk[/youtbe]

Leuk filmpje.

Catchy Song.

Waar is het?

In Den Bosch zijn ze ook bezig met een grote :-)

Back