FPV, multicopter videos enz

Na al die parkeergarage vids, moest ik het ook eens uitproberen... je voelt je net een kleine muis, alleen in zo'n lege garage :D Super-ervaring met zo'n mini!

Super garage man!

Nu nog een paar man erbij die met je willen racen daar. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Opgeslagen als 60Fps maar zie het nog niet op YT.
Zie het bij mezelf als 59 frames gezien hij er niet precies 60 frames (59,96) van maakte bij het converteren. (Pinnacle 16 HD)

Maar goed. Tis wat.

Vandaag ding maar eens over de kop getrokken. Keer onbedoeld tussen de bomen en paar keer bedoeld met wat meer ruimte :mrgreen:

Zie het bij mezelf als 59 frames gezien hij er niet precies 60 frames (59,96) van maakte bij het converteren. (Pinnacle 16 HD)

Maar goed. Tis wat.

Vandaag ding maar eens over de kop getrokken. Keer onbedoeld tussen de bomen en paar keer bedoeld met wat meer ruimte :mrgreen:

Ik zie het 720p 60 op de youtube. Niet emedded via mbf....je moet het echt openen in youtube.
Maar vind de narrow beeld van mobius niet prettig. Dan liever 1080p 30fps

Daar was ik idd ook al achter.
Wist dat ie ging knijpen maar nu miste ik idd bovenin wat beeld.

Dus niet echt zinnig. Beter dan 720p normaal of 1080P HD 30fps

Zag er net nog geen 60P bij staan maar HD was er ook pas later bij gekomen, nog verwerken denk ik, of niet want ik zie het nog steeds niet er bij staan.

Maar goed. Tis wat.

Cool plekje en flight!, die 59.96 is bij mac ook zo... No worries

Bezoekje gebracht aan Numansdorp vandaag;

Zaterdag was het echt mooi weer om te vliegen, maar helaas geen tijd... zondag regen.. vandaag leek het even mooi tot het weer ging regenen; winter van niks tot nu toe.
Toen het toch weer redelijk leek naar Makkum gereden om te kijken of ik er toch nog even kon vliegen. Alles klaar, weer regen maar dat trok gauw over en toch nog ff een vluchtje gemaakt. Best een leuke locatie, en die zijn wat schaars in mijn omgeving (meest weilanden/akkers), en het is schijnbaar voor honden als uitlaat locatie :confused:
https://www.google.nl/maps/@53.049357,5.3895965,3a,45.7y,35.58h,81.68t/data=!3m4!1e1!3m2!1sX0VGQ5Ua7U5Wt270k6eiZQ!2e0

Hèhè. Ik was zaterdag wel gegaan.
Zondag idem hopeloos hier. Dacht vanochtend ik ga misschien vanmiddag nog maar even maar in no time regende het.
Was me denk ik toch ook te koud.

We moeten helaas weer de winter door. En tot nu toe mogen we niet klagen. :-)

"a normal day @work ! :) "
Haha leuke werkplek en genoeg mogelijkheden om er nog meer uitdaging van te maken met al die pallets en stellages :)
edit

Back