FPV, multicopter videos enz

Bij elke vlucht gaat het weer iets makkelijker merk ik.
uit Weurt zie ik? Nog leuke lokaties hier in de buurt?

Ja inderdaad :-) nou ik heb plek zat achter het huis maar binnenkort eens kijken in de uitwaarden....mijn filmpjes worden zo saai met steeds dezelfde velden ha ha.

Ja inderdaad :-) nou ik heb plek zat achter het huis maar binnenkort eens kijken in de uitwaarden....mijn filmpjes worden zo saai met steeds dezelfde velden ha ha.
We hebben inderdaad geluk met de ruimte hier. Ik kom zelf uit Wamel, genoeg weilanden en uiterwaarden! Zijn er meer mensen uit de regio waar je mee vliegt? Misschien deze zomer maar eens een keer wat afspreken.

We hebben inderdaad geluk met de ruimte hier. Ik kom zelf uit Wamel, genoeg weilanden en uiterwaarden! Zijn er meer mensen uit de regio waar je mee vliegt? Misschien deze zomer maar eens een keer wat afspreken.
Meestal alleen, maar heb een collega ook zo gek gekregen die is nu bezig met een 2e F550 want de 1e is ie al kwijt ;). Probeer mijn vriendin nu ook een beetje het vliegen te leren :D.

Ja kunnen we wel een keer doen leuk !

Leuk tussen de bomen maar dat water ernaast is minder. Wat props moeten vervangen en toch steeds sneller vliegen tot het mis ging.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een vluchtje gemaakt met mijn pasgebouwde blackout mini-h.
Heb net SimonK oneshot in mijn ztw esc's geflashed en hij gaat nu als een speer!
Durf nog geen flips of rolls te maken, wil eerst nog beter leren vliegen.

Een vluchtje gemaakt met mijn pasgebouwde blackout mini-h.
Heb net SimonK oneshot in mijn ztw esc's geflashed en hij gaat nu als een speer!
Durf nog geen flips of rolls te maken, wil eerst nog beter leren vliegen.
Nou, ziet er al goed uit hoor! Ik doe het je nog niet na.. gaan met die Roll's ;)

Welke tools heb je nodig om die ZTW's te flashen? Zit er ook over te denken. De berichten zijn super namelijk.

Dank je voor de positieve feedback :D Misschien ga ik me vandaag eens aan rolls en flips wagen.... Zullen mooie crashvideo's worden :) Wat betreft het flashen heb ik in de eerste instantie een atmel-flasher gebruikt om de ztw open te krijgen voor de afro usbflasher. Afro flasher werkte wel, maar kon daarna esc niet meer bereiken. Nu kan ik gewoon met de afro usbflasher alles erin flashen wat ik maar wil. Tot nu toe bevalt dus die nieuwste SimonK wel het beste moet ik zeggen. Heb ook de bemf capacitors verwijderd btw. Voor de SimonK flash gebruik ik de chromeplugin RapidFlash.

Lekker hoor nu we avondvluchtje kunnen maken. Lekker rustig weer. Alleen de mobius heeft moeite met de laagstaande zon.

Zelf ook weer even een rondje gemaakt. Gaat steeds beter!

Merk wel dat de kwaliteit op Youtube sterk achteruit gaat..
Volgens mij heb ik daar ook wat topics van voorbij zien komen..

EDIT: Die blokjes (laag bij de grond) is weinig aan te doen van wat ik lees volgens mij.

Gaat al met een lekker tempo @royce de opname cam moet in een hoek zo te zien: zie veel gras ;)
Maar wel een goed teken: dan gaat het harder dan je denkt

Hey Hans, de opname cam heeft al een kleine hoek, maar moet nog meer worden inderdaad! Binnenkort eens wat in 3D ontwerpen. Voorlopig nog even zo, dan gaan we morgen voor nog meer gras ;-)

Alleen dat rustig doelgericht landen werkt echt nog voor geen meter. Vanuit snelheid naar hoveren via FPV is echt lastig. Heb al wat filmpjes zitten kijken. Op snelheid 180gr. Yaw erin gooien lijkt ook aardig te werken. Hebben we weer wat om te oefenen.

Vandaag lekker met gelijkwaardige sparringpartner gevlogen. Ging lekker Robert, top !

Wel ff in HD kijken !

Back