FPV, multicopter videos enz

Zag em op YouTube al voorbij komen. Dacht die witte palen zie je wel maar de grond is verraderlijk licht in vergelijking. Op Fatshark wel goed te zien?
Ik zie eigenlijk hetzelfde als dat je op gopro beelden ziet. Witte kleur is juist de beste te zien, want popt in het scherm. Dat hebben we met de air gates ook gezien.

Wauw Boris, dat zijn de filmpjes. Hier moet je niet tegen aan klappen :cool:
Nee....no risk no adrenaline he :D

Woooow, geen schade verder? Als je hier iets raakt, dan gaat het hard!
Nope geen schade gehad daar :D. Het ging wel lekker moet ik zeggen.

Alleen jammer dat zo'n bouwplaats geen permanente vliegplek is.

Mooi gevlogen, super strak.

Niet veel glitches met al het staal? Ik heb eens bij mij op het werk in de loods gevlogen maar toen had ik na 5 meter al geen beeld meer. Misschien ivm. machines die aan staan?

Niet veel glitches met al het staal? Ik heb eens bij mij op het werk in de loods gevlogen maar toen had ik na 5 meter al geen beeld meer. Misschien ivm. machines die aan staan?

Met 1.3 gewoon perfect strak beeld hoor, laatst nog in een fabriek gevlogen:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er superstrak uit Boris!! Gaaf zo tussen de betonnen muren / stalen constructies door..

Ikzelf heb ook (ietwat minder spectaculair) gevlogen dit weekend. Tweetal filmpjes:

Laatst bewerkt door een moderator:
super vid Boris leuk met die sticks in beeld ..

eergisteren ook ff met de blitz op pid controller 2 probeerd , nog niet klaar met tunen maar kom al aardig in de richting nu

Lama

Een kleine drie weken aan het vliegen nu.. het gaat al lekker! Elke vlucht weer een stapje erbij.

Nog steeds geen spijt van de Blackout B330, prachtige en krachtige machine.
Denk wel dat er nog een keer een Mini-H komt. Lijkt me net wat wendbaarder.

Gaat goed Tuim: naze is nog fijner ;)

De mini H maar eens uitgelaten in het bos:

En de blitz ook nog met wat lekker bangs tegen de bomen
Pff

Laatst bewerkt:
Ik vlieg inderdaad nog in horizon, de stap naar acro zal niet lang meer duren denk ik. Met horizon heb ik het idee dat ik continue moet vechten met de sticks om hem te laten doen wat ik wil.

Back