FPV, multicopter videos enz

gisteren weer eens met blackout gevlogen op een nieuwe spot , moet er nog wat vaker vliegen om alle takjes uit de weg te krijgen hihihi

Lama

Gisteren een beetje geoefend met Fedorcommander op een vastgezet parcours zonder al teveel te smokkelen. Moet nog een beetje vertrouwen opbouwen omdat ik recent toch net te vaak hard op de bomen ben geklapt, maar zo zonder wind gaat het nog best aardig. We komen er wel! Op de video is trouwens lastig te zien dat ik constant redelijk in de buurt van de B330 zat.

Rondjes gevlogen met Stapvoets. Die turbo LED achterop z'n BlackOut is ideaal voor chases. Alleen gebruikt ie nogal veel stroom volgens mij [emoji12]

Ik vind het knap dat je me zolang in beeld hebt gehad! Had net yaw op 0,5 gezet in lux float en vloog als een dronken tor :). Is trouwens ZMR met Blackout 5" armpjes, aka Basher (credits Fedorcommander ;)) speciaal ontworpen voor het bos en race training. En reserve quad. Die sprint was achteraf gezien niet echt nodig, maar je weet maar nooit!

Ik vind het knap dat je me zolang in beeld hebt gehad! Had net yaw op 0,5 gezet in lux float en vloog als een dronken tor :). Is trouwens ZMR met Blackout 5" armpjes, aka Basher (credits Fedorcommander ;)) speciaal ontworpen voor het bos en race training. En reserve quad. Die sprint was achteraf gezien niet echt nodig, maar je weet maar nooit!
Inderdaad (van dat sprintje) Maar met jouw track record VTXen slopen zou ik ook een sprintje trekken [emoji12]. Wie zegt dat FPV-ers geen beweging krijgen.

Gisteren een beetje geoefend met Fedorcommander op een vastgezet parcours zonder al teveel te smokkelen. Moet nog een beetje vertrouwen opbouwen omdat ik recent toch net te vaak hard op de bomen ben geklapt, maar zo zonder wind gaat het nog best aardig. We komen er wel! Op de video is trouwens lastig te zien dat ik constant redelijk in de buurt van de B330 zat.

haha...ik heb serieus genoten van je close call vliegstijl [emoji1]. Actie.

haha...ik heb serieus genoten van je close call vliegstijl [emoji1]. Actie.

Bedankt Boris :) Ging voor mijn gevoel wel lekker! Vaak too close for comfort btw ;)

Here is some more footage from this day... One of the first rounds. Was lots of fun!

It was a lot of fun indeed! This should be our regular routine :). Hope we can do it with the three of us soon again, could become quite spectacular! I have a functional second quad now too, so maybe I can take a bit more risk ;)

Back