FPV, multicopter videos enz

Deze is ook al klaar :)

Ziet er uit als een gekocht frame en niet een zelfgemaakt frame....
Het wordt tijd dat ik een Cnc machiene koop ;)

img0399yu.jpg

img0400bb.jpg

img0401v.jpg

img0402tm.jpg

Zo das nou eens meesterwerk! Je moet een webshop gaan openen want ik wil ook zo een!

Zou alleen mooier zijn als je die esc's ook naar binnen werkt!

yep idd , ik kan helaas nog niet met een Cnc machiene werken anders had ik al lang een paar mooi frame's ontworpen.

Ben meer en meer aan het denken om avondschool te volgen om te leren Cnc'en...

Ik heb de designs liggen voor je , moet je gewoon een 2,5mm GFK plaat bestellen en een figuurzaag kopen ;)
Is een paar uur werk!

Boris , eerlijk dat ding vliegt echt super.
Men best vliegende quadcopter tot nu toe!
En geen last van Jello!

Ja dit ding is 100% symetrisch en makkelijk te balanceren en tunen. Zie je props in beeld als je vliegt met gopro?

Nee , helemaal geen props in het zicht.
Zowel met de Fpv cam als met de Gopro.

Heb er nog geen looping en rolls mee gedaan, maar dat moet wel goed gaan.
Weegt nu even zwaar als de HT-Fpv , 1650 gr

Laatst bewerkt:
Mijn HT-FPV was wel lichter dan 1650gr.

Maar een Y6 is inderdaad wel gaaf ja! Als ik zo'n F550 frame zou hebben zou ik hem ook naar een Y6 transformeren!

Mooie quads die quadrixette......heb ik heel lang over getwijfeld. Ben benieuwd of je die goed vliegend krijgt. Vind alleen die camera mount onder jammer. Daar had felias iets van een mount voor moeten maken zoals bij HT-fpv.

Mooie quads die quadrixette......heb ik heel lang over getwijfeld. Ben benieuwd of je die goed vliegend krijgt. Vind alleen die camera mount onder jammer. Daar had felias iets van een mount voor moeten maken zoals bij HT-fpv.

Ik zal men best doen om dat beestje goedvliegend te krijgen.
Voor de Gopro zal ik toch een manier moeten vinden om hem safe te bevestigen.
Bij een crash boor je zo de Gorpo in de grond en de behuzing spat uiteen...

Haha , nee man ben gewoon om met de Fpv cam te vliegen met een 2,8mm lens dus wordt het weer wennen.

Heb al 3 quads waar de gopro op kan , deze wordt een lichte quad zonder gopro.
Met wat geluk heb ik morgen de TBS binnen en hopelijk nog 1 SimonK regelaar dat al 3 weken onderweg is ,dan kan ik weer bouwen.

Na de Tbs ga ik nog een Y6 bouwen met CC3D en dan stopt de verslaving!

Die is idd heel mooi , dan nog met zwarte armen wordt het nog mooier!
De 2 leds vanvoor zijn ook wel stoer :)

Klopt, wel een gaaf apparaat geworden zo met die leds... dat wordt zagen ha ha ha

Lees ik ook dat dat je laatste project wordt, ha ha geloof ik niets van. ( dan stopt de verslaving )

Ik ga zelf wel een frame maken , motoren en Fpv setup heb ik nog liggen dus moet ik enkel nog regelaren en een FC kopen.
Ga het in glasvezel maken de 3x dubbele alu armen en een landingsstel van een Trex.

Deze armen bedoel ik

Volgens mij ligt de site van rctimer plat nu, maar kijk maar eens daarna :D.
Zijn nieuwe series motoren van HP. Ze hebben japanse lagers (beweren ze) en deze zijn 1300kv. Ik ga eens gek doen.

Back