FPV, multicopter videos enz

Die zien er wel netjes uit.
Volgens mij wel goede motoren!
Je moet wel rekening houden dat ze heel traag leveren! Ben al 3 weken aan het wahchten op 1 regelaar

hah ik heb 5 weken mogen wachten op prop adapters van rc timer voor die kut motoren van hun die binnen die 5 weken dan ook stuk waren.
Nooit meer rc timer voor mij.

Ja maar dit zijn de nieuwe rctimer motoren die toch wel kwalitatief lijken en mogelijk beter zijn dan de ntm's. We gaan het meemaken.
Ik heb express bestelling gedaan...eens kijken hoe snel dat binnen is.

hier ook een tevreden gebruiker van rctimer motoren hoor!

zitten op mijn LL4 fpv quad, en presteren echt prima!

Haha , nee man ben gewoon om met de Fpv cam te vliegen met een 2,8mm lens dus wordt het weer wennen.

Heb al 3 quads waar de gopro op kan , deze wordt een lichte quad zonder gopro.
Met wat geluk heb ik morgen de TBS binnen en hopelijk nog 1 SimonK regelaar dat al 3 weken onderweg is ,dan kan ik weer bouwen.

Na de Tbs ga ik nog een Y6 bouwen met CC3D en dan stopt de verslaving!

Mag ik vragen hoe lang je hebt moeten wachten op dat TBS frame...die van mij staat nog steeds op status paid. En dat is al een weekje zo.....

Heb men twijfels over de CC3D bord.
Dat ding vliegt nog steeds niet naar men zin.
Zal straks nog wat prusten aan de Quadrixette , maar 1 ding weet ik zeker , de zelfbouw quad dat ik toen heb gemaakt met de Mulitwii vloog veel strakker!

Ziet er prima uit......alleen die yaw lijkt mij aan de hoge kant, maar zou kunnen. Heb je derivative ook al gebruikt zie ik? Daar heb ik nooit mee geëxperimenteerd eerlijk gezegd :D.
Op mijn HT-FPV werd ie ook zenuwachtig van te hoge kp's voor yaw die richting 0,00500 ginen.

Probeer de autotuning eens bij de versie die ik in openpilot draad heb gepost!

Wat je ook kan doen is de GyroTau bij expert pagina wat hoger maken om mogelijke vibratie problemen uit te filteren. Deze is standaard 0.005 en die kun je makkelijk naar 0.020 brengen. Dit filtert de kleine vibraties naar je gyro beter uit bijvoorbeeld.

Heb die min of meer goed gekregen maar hij blijft lichtjes occileren wat ik ook maar doe , ik krijg het er niet uit!
Ik denk dat de regelaren niet echt geshikt zijn ,
Het zijn hobbywings 20 amp , ik heb in het begin van de setup 50hz aangeduid.
Ik ga eens 400hz toewijzen....

Zodra ik de signaal naar de regelaren op 400hz heb gezet is het probleem opgelost.
Heb de P en de I nog zwaar kunnen opvoeren!
Vliegt super!! :)

Haha....ja dat is een van die standaard fouten die veel mensen vergeten. Was ik ook vergeten de eerste keer!

Inderdaad handig om te vermelden voor de anderen.....dit is echt iets wat je makkelijk over het hoofd ziet. In die wizzard als je die helemaal doorloopt vraagt ie ook daarnaar.

Had ik ook al gezien.....twijfelde om die hier te posten vanmiddag.

Die is goed inderdaad.....vraag me wel af of het niet in scene is gezet.

Effe een ruw tekening , moet hier een daar nog aangepast worden..
img0410ccz.jpg

Back