FPV, multicopter videos enz

Ja dat zou kunnen,maar ik maak die dingen zelf en daar zijn toch maten aan verbonden die weer overeen komt met je kanaal waar je op uitzend.

Hmm, Dat geweten had ik beter 2 langen kunnen kopen ipv een tx en rx setje...

Maar goed omwisselen, en onderling omwisselen kan dus gewoon ? Op zich ideaal, want zat met hetzelfde in me hoofd als jouw. Wou mijn antenne ook onder de poot onderste boven hangen, totdat ik dus in de knel kwam met de TX en RX antenne... Maar goed zal ze eens omwisselen.. Kijken of dat wil.. Dat word dus wat testen...

jup je kan ze zonder meer omwisselen. of natuurlijk je videoontvanger wat verder op de arm;)

ik wist niet dat ze ook los ipv in een setje te koop waren?

Ik ook niet ;), maar was ook hypotetisch gesteld..
Vraag me wel af wat beter zou werken.. de antenne onderaan de poot, of toch voorop, boven op de bovenste dekplaat, op een verhoginkje in het midden van de tbs voor de voorste poten. Dus tussen cam en poten in zeg maar....

Daar was ik op aan het wachten :)
Een frame dat je niet veel gaat zien rondvliegen en super mooi.

Wat bertreft de Dji armen , ik vind het er altijd best cheep uitzien met die plastieke armen. Hou er niet zo van maar echter zijn ze wel goedkoop en snel leverbaar.
Dat is weer de +punt van Dji armen...

Geef mij maar een frame zoals de HT-Fpv en deze van Hoverthings , vind ze altijd super mooi!
Ik ga die bestellen na de winter..

Dji armen breken snel en dit niet, maar misschien dat tbs een versie 2 disco moet uitbrengen in een H vorm.

[mod]Quoten van berichten vlak boven je is niet echt prettig lezen[/mod]

Erg mooi gevlogen en mooie beelden. Wat ik alleen niet snap is dat veel mensen altijd die props in beeld hebben. Dat ziet er niet uit. Monteer die camera op een plek dat ze niet in beeld komen.

Met welke camera heb je dit opgenomen?

Gr. Jasper

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Jasper,

Dit is met een GoPro2 gefilmd. De combinatie X-Quad, groothoeklens en tevens live view maakt de montage lastig om geen props in beeld te hebben. Vind persoonlijk de vliegeigenschappen zwaarder wegen dan de props in beeld. De FPV setup kan ik eenvoudig monteren/ verwijderen om op die manier FPV of LoS te vliegen.

weer wat bouw vooruitgang:
full

full

full

Nice! Ik ga zo ook maar eens de armen er weer opzetten. Wat heb jij voor 'unit' waar de accustekker heenloopt? En.. waarom zo'n lange draad naar de accustekker? Zo kort mogelijke draden zou ik je adviseren in de TBS en als je de accu erin doet met de draden eest, heb je maar paar cm nodig...

Erg mooi gevlogen en mooie beelden. Wat ik alleen niet snap is dat veel mensen altijd die props in beeld hebben. Dat ziet er niet uit. Monteer die camera op een plek dat ze niet in beeld komen.

Met welke camera heb je dit opgenomen?

Gr. Jasper

Props in beeld geeft een extra actie element aan beelden. Het gaat hier niet om commerciele beelden.

Leuke vlucht quadromax!

Die ga ik bestellen na mijn verlof binnen 3 weken.
Of de clone versie die er aan komt

Wat is hier nu zoveel beter aan.
Als de armen moeilijk stuk gaan dan gaat de rest toch stuk.
Of is het een bepaalde taaiheid zonder slap te zijn.
Vertel want ik zie het ei van columbus nog niet.

Thanks Boris;)

De 2e vlucht van gisteren op een andere lokatie, opnieuw met boomlanding:hammer:

Is een perfect gebied om een FPV race te houden lijkt mij..

@rogier, dat is de stroomsensor van de ezosd;) draadlengte had ik zo van mijn hexa, kan ik eventueel nog inkorten maar volgens mij klopt hij aardig zo;) zal straks als ik er aan denk foto met accu maken, dan kun je het zien;)

Hey Max , mooie filmpjes.
Die crashes horen erbij , iedereen dat risico's neemt crasht regelmatig :)

Zaterdag was een schitterende dag om te Fpven , heb zelf helaas niet kunnen vliegen door verplichtingen...

Back