FPV, multicopter videos enz

Dat heb ik ook niet vaak gehoord. Meeste gaan wel tot 4S. Ik heb deze.
SK-20A SimonK Firmware Multicopter Speed Controller ESC 20A - RCTimer ESC - RCTimer RC Plane Car MultiRotor APM and MultiWii Carbon Fiber Propeller Hobby Store

Op 4S kun je wellicht beter 30A hebben. 20A is net op het randje dan, maar kan wel, want de piek is 25A wat ze aankunnen en volgens de berekeningen zou ik tot 22Amp maximaal uitkomen bij full throttle.
Ik ben ook langzaam aan het overgaan. Heb deze besteld.
12V 2.5A UBEC 2-5S Lipoly (12-23v)
Hiermee kan ik mijn Vtx en cam mee voeden.

zo , die van mij is bijna klaar.
Nog gevlochten servo kabel beschermers kopen voor de motor draden en alles netjes wegwerken.
Lanidingstel heb ik er niet onder gezet , zit er best lelijk uit en risico om over achter te hangen als je ergens tussen vliegt.
Wat de looks van de frame betreft , moet er nog aan wennen...
Hier alvast de foto's , straks effe naar de modelbouw winkel en dan de maiden.

edit_preview.php

edit_preview.php

edit_preview.php

edit_preview.php

Netjes Roni.....eens ik andere esc heb kan ik die ook mooi wegwerken. Hoeveel weegt jouwe inc gopro en lipo en xpv lipo ect ect ?

Ach , de looks! , njah niet zo belangrijk toch ?, gaat meer om de prestaties lijkt me ....

Als je in de lucht zit , is er niemand die dan er nog over valt .....:D

ik vind eht zo in het zwart opzich wel een mooi frame, maar vind die case voorop beetje groot...;)
Dat vind ik ook. VInd inderdaad ook dat die case een rare vorm aan de frame geeft

Je moet zo'n layerlens halen roni is veel mooier
layerlens.jpg

LayerLens / GoPro Lens Protection — fpvmanuals

Ach , de looks! , njah niet zo belangrijk toch ?, gaat meer om de prestaties lijkt me ....

Als je in de lucht zit , is er niemand die dan er nog over valt .....:D
Is niet helemaal waar......wij houden wel van mooie frames :D

Klopt , de case ziet er op foto groot uit , in het echt iets minder ...
Men mij vliegstijl moet ik een case hebben rond de Gopro.
Deze case is ideaal omdat ik beiden cams naast elkaar kan zetten.
Het liefst heb ik nog de originele gopro case , die is onverwoestbaar.
We zien wel :)

De gopro case van hero2 is al 150gram :D.....vond ik veel te veel. Ik weet niet hoe zwaar die hero3 case is?

Mooi geworden roni. de zwarte armen en zo zonder de pootjes geeft een heel andere uitstraling aan het apparaat. Waar zijn de armen van gemaakt? Wel heel veel ruimte op het chassis volgens mij..

Toch ga ik eens kijken voor een aluminium frame, onder en bovenplaat ala tbs disco , gelijk een voordeel : evt koeling voor de vtx , nadeel zwaar .En bij een crash waarschijnlijk krom .,Maar minder kans op interferentie van de electronica.

Zal door de pro's misschien al een keer geprobeerd zijn , maar vondt net nog in de schuur een heel mooi stukkie 7075 " gebakken " aluminium .

Tsja natuurlijk is een frame in geheel zwart strakker dan er één met gekleurde armen ..8),maar doet niks af aan de functionaliteit.

:D

Mooi geworden roni. de zwarte armen en zo zonder de pootjes geeft een heel andere uitstraling aan het apparaat. Waar zijn de armen van gemaakt? Wel heel veel ruimte op het chassis volgens mij..
Van G10 gemaakt

Tsja natuurlijk is een frame in geheel zwart strakker dan er één met gekleurde armen ..8),maar doet niks af aan de functionaliteit.
:D
Aluminium armen kunnen ook mooi zijn :D
20121122_090443.jpg

De ruimte valt nogal mee hoor Lennie, het lijkt meer ruimte te hebben dan er in feite is.
De armen zijn gemaakt van G10 materiaal en moet zeer sterk zijn maar dat zullen we morgen wel zien of dat zo idd is hahaha.

Ik vind mijn oranje armen wel mooier staan dan die zwarte van Roni
En mss haal ik die pootjes ook wel weg bij mijne ze kunnen er zo af klikken en weer derop dat is het makkelijke eraan :)

@ boris, gopro hero 3 black inclusief waterdichte case weegt ongeveer 170 gram:) en daarmee is mijn tbs disco met 4s 5000 mah ook prachtig in balans;)

Wat haal je aan vliegtijd ?
Linkje naar gebruikte accu ? En waar heb jij de alu busjes zitten, op welke van de 3 mogelijke plekken ?

Want dat zal ws dan ook mijn uiteindelijke setup gaan worden met gopro 3...

Back