FPV, multicopter videos enz

Nu nog elektronika aansluiten en afstellen :)
img0473lm.jpg

img0474f.jpg

img0475oz.jpg

Yep , en ik heb al het landingstel verhoogd , maar nog niet hoog genoeg.
Wat de armen betreft dat zullen we heel snel te weten komen ;)

Is klaar en maiden zit erop , zat van de eerste keer goed!
Super stabiel ....nog wel fine tunen.

edit_preview.php

edit_preview.php

Laatst bewerkt door een moderator:
Vliegt zo'n Y6 nou anders? Bedoel heeft die meer snelheid, stabieler of kan die meer gewicht hebben? Ben erg benieuwd naar verschil in eigenschappen tov een hexa bijvoorbeeld.

Ik heb hiervoor met een Dji 550 hexa gevlogen en die was ook stabiel met multiwii.
Deze met de CC3D is wel echt super strak , is nog niet fijn afgesteld maar je voelt het al.

Ik zou niet kunnen zeggen wat stabieler is , hangt van de instelling/FC enz af...

Zowel met de Tbs gevlogen als de Y6.
Beiden vliegen perfekt met de CC3.

Helaas ook wat pech gehad , had in de Y6 een goedkope orange ontvanger zitten , eerste vlucht al failsafe gehad , arm gebroken!
Dan met de Tbs , 2de Fpv vlucht video ontvangst weg = crash , Vtx en 2 props kapot.

Die orange ontvangers zijn heel slecht inderdaad. Had je geen failsafe ingesteld? Ik heb mijne net wat onder de hover waardoor die nooit hard naar beneden dondert. Hoe ver was het?

Ontvanger is gewoon slecht/defect , de orange ontvangers zijn normaal gezien wel ok.
Toch maar een originele futaba fasst ontvanger gekocht.

De Yaw doet het perfekt op de Y6 ;)

O ja daar had ik wel over gehoord van iemand die FPV vliegtuigen doet dat deze beter is dan fatshark. Deze heeft een groot breedbeeld scherm en je kan ook inzoomen tijdens vliegen.

Ziet er idd goed uit.
Zal voor de zomer zijn , ik ga nu investeren in een goed patch antenne en eagle eye Diversity.
Men video ontvangst moet beter kunnen!

Zou toch minimaal 14dbi of meer willen wat de patch betreft , ik vind ze nergens niet binnen EU.

Back