Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Los was echt niet normaal....alleen het geluid al. Denk dat dit misschien een van mijn best vliegende quads ooit is. Zo strak en stabiel met een standaard cc bordje.
Yup.....alleen de gyros zijn net wat beter waardoor je kp's net wat hoger kunnen uitvallen, voor de rest is er geen verschil, want de nieuwe software werkt ook op de cc bordje.
In combinatie met de dji armen. Materiaal is nu nog polystyreen.. lol.. gaat wel werken toch? nee, ben nog op zoek naar geschikt materiaal. waarschijnlijk carbon of g10, maar ik weet niet waar ik het tegen een degelijke prijs kan krijgen.
Mijn vlucht met de f450 vandaag viel zwaar tegen. Er was totaal geen power in deze setup. Kwam daarna achter dat met die prop adapters die niet vast zitten gaan slippen. Beetje teleurstellend, maar ga nog een keer proberen als ik er locktite in zet.
Na wat zoekwerk op het net heb ik een goed manier gevonden om props te balanceren.
Ben ze nu aan het afschuren ipv plakband erop te plakken.
Werk super , dat doe je aan de onderkant van de prop , dus je ziet er ook niks van.
ik heb wel een externe lader en heb zelf 3 batterijen, dus neem de lader wel mee, ik denk toch niet dat ik zo veel zal vliegen dat die gopro's leeg gaan......
kun jij evt laden mocht dit nodig zijn......tenminste als iemand een stopcontact heeft.......
Nou ja sommige hebben ook tweede lipo erop, dus komt op hetzelfde neer.
Dat is wel een nadeel, maar ja scheelt me wel gewicht en heb cleanere installatie en het is goed genoeg.