FPV, multicopter videos enz

Wou de maiden gaan doen van mijn FPV tbs discovery...
Maar er is hier iets wat me dat verhinderde.. Het beest achtervolgde me constant, en ook even de motoren aan, en hij was er niet bang voor.

Nu ben ik wel een katten mens en hebben zelf hier ook 1 siamees, en 2 oosterse kortharen (desinger siamees).. Vroeger thuis al opgegroeid met dit soort katten, zelf fokt mijn vrouw er ook mee,dus ik weet er wel een beetje van zeg maar..

Dit is het type, ik ben niet bang en ik mep hem uit de lucht. basta. Dat had ik al lang door.. Dus dat loopt uit op een bloedbad voor de kat, en ik is kattenliefhebber, dus de maiden ging niet door... Morgen maar weer proberen...

Laatst bewerkt door een moderator:
vanmiddag even een gopro hero 3 silver opgehaald, zodat ik vast met een gopro kan testen voor mijn black edition binnen is. straks maar is op tbs monteren, en hopelijk morgen wat testjes:)

nee haha;) de silver heb ik te leen, omdat de black er nog niet is, zodat ik op mijn tbs vast met gopro kan testen. zodra de black er is gaat de silver weer terug;)

Wou de maiden gaan doen van mijn FPV tbs discovery...
Maar er is hier iets wat me dat verhinderde.. Het beest achtervolgde me constant, en ook even de motoren aan, en hij was er niet bang voor.

Nu ben ik wel een katten mens en hebben zelf hier ook 1 siamees, en 2 oosterse kortharen (desinger siamees).. Vroeger thuis al opgegroeid met dit soort katten, zelf fokt mijn vrouw er ook mee,dus ik weet er wel een beetje van zeg maar..

Dit is het type, ik ben niet bang en ik mep hem uit de lucht. basta. Dat had ik al lang door.. Dus dat loopt uit op een bloedbad voor de kat, en ik is kattenliefhebber, dus de maiden ging niet door... Morgen maar weer proberen...

Lol.....geef die kat nou een prop om mee te spelen ;)

Maar ik zie inderdaad dat een 4:3 formaat output van de cam niet handig is voor je monitor. Kun je hier niets aan instellen?

net even kort testje gedaan met tbs en gopro. eerst autotune met cc3d. er komen relatief hoge ki waardes uit, maar t vliegt prima wat ik zo snel even zag dus dat is top:) alleen inderdaad drift in atti nog even eruit halen.

en eerste korte testje van de gopro net even op laptop gekeken, 1080 25 fps ziet er jello vrij uit!!

Fpv uhf

Hallo,

Als je met een UHF antenne grote afstanden wilt vliegen, en je wil je fpv camera ook die grote afstanden afleggen. Kun je je 'camerabeeld' versturen via UHF?

het gaat nu wat beter, dus kan eindelijk een fatsoenlijk oordeel geven:
Fpv met zon miniquadje is geweldig :D
Lekker fel, korte bochtjes, echt top!
Wel had ik ook de "invisible killer", een paar kleine takjes. Maar hij bleef mooi hangen op een meter hoogte gelukkig, dus kon hem eruit vissen en doorvliegen.

Ondanks dat ik een grotere aan het bouwen ben, blijft deze zeker in omloop, gewoon te leuk

Dit is een mooie set :)
Als hij een mooi prijsje wilt maken wil ik die wel....
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

en eerste korte testje van de gopro net even op laptop gekeken, 1080 25 fps ziet er jello vrij uit!!
dat wil ik wel zien dan :D......volle daglicht en flink wat throttle in voorwaartse vlucht. In hover heb ik al mijn quads 1080p zonder jello.

@roni
dat is inderdaad een mooi setje. Ga je die halen?

heb alleen wat rondgevlogen in de tuin, dus nog niet met 80 kilometer per uur rond gescheurd haha;) zal ik waarschijnlijk toch niet zo als jij gaan doen maar goed. ga morgen of overmorgen hopenlijk even op veldje vliegen, en dan wat meer vaart maken;) moet ook nog wat extra afstellen.

Als hij een mooi prijsje kan maken wel , heb enkel de frame en motoren nodig , de rest heb ik allemaal.
Maar als het in zen geheel weg moet dan kan ik de rest te koop zetten...
Heb hem al een Pb gestuurd.

Nee wil alleen zeggen dat je niet te vroeg moet juichen....hoe vaak ik het wel niet heb gehad dat ik in de tuin alles afstel en een vluchtje ga doen en dan achterkom dat het vol van jello zat.

Maar ben benieuwd naar een filmpje van dat ding van jou en vooral op gp black straks.
Is het gelukt met accelbias voor atti?

ik heb vanmiddag autotune gedaan en nog een keer level, en was nu stuk beter. mag nog iets getrimt, dat moet ik nog met accelbias doen.

Mijn Flip FPV frame van hoverthings is al in Belgie en is al zelfs voorbij de douane geraakt.
Man man wat zijn ze snel geworden daar.

Processed Through Sort Facility

December 16, 2012, 2:35 pm

BELGIUM

Customs Clearance

December 16, 2012, 2:35 pm

Nu nog afwachten of er kosten bijkomen of niet hehe.

Back