FPV, multicopter videos enz

Hoop dat iedereen zijn vingers heel heeft voor een goed vliegend 2013 ;)

@vinny
Hoop dat je wat mooie vluchten in oostenrijk kan maken :)

Heb vandaag 2 vluchtjes met gopro hero3 op mijn quad mogen doen. Zo wat een strak beeld vegeleken met hero2. Die ga ik nu zeker halen.
Zal als ik tijd heb een stukje posten. Ben benieuwd hoe youtube het weergeeft, want raw is zo super strak en scherp.

Vandaag ook 3 vluchten gedaan , 1ste vlucht met de flip ging redelijk maar vliegt helemaal niet naar men zin.
2de vlucht met de flip , video viel weg , weet nog steeds niet waarom...en crash , geen schade.Wel de regelaar naar de kl....

3rde vlucht met de HT-fpv , vloog zo slecht dat ik denk dat ik ermee kap en gewoon ga slopen , einde van de vlucht motor opgesmoord.
Leuk begin van 2013 :)

Met openpilot Fc's heb ik altijd wiebelingen , krijg het er niet uit!
Proberen prutsen aan de gyrotau maar kan er niet goed aan uit...

Laatst bewerkt:
Ik heb de black, idd hele verbetering ten opzichte van de hero2. Ook ten opzichte van de Silver trouwens. Welke settings heb je getest?

Ik heb alleen 1080p 60fps getest. De kleuren zijn een heel stuk beter, de 60fps in 1080p levert dezelfde prestaties als bij hero2 720 60fps. Het is zo soepel dat ik nergens ook niet een klein beetje jello heb kunnen zien.

Hier een screen.....het is wel een png, dus duurt wel even met laden :D
https://dl.dropbox.com/u/31537757/hero3.png

Laatst bewerkt:
Ja alleen op youtube wordt het weer minder zoals je ziet. Maar de camera is wel top man. Ga ik zeker halen dit jaar ergens.

Nee dit was met de originele Hero3 behuizing, want de layerlens past hier niet op. Overigens de case heb ik ook expres gebruikt omdat de gopro geleend was. Ik had even snel de gopro op de bovenplaat gemonteerd en dat merkte ik goed bij het vliegen. Het was wat instabieler.

Zal eens kijken of ik een raw sample kan uploaden naar mijn dropbox, want dan kun je een stukje raw materiaal bekijken. Dat is daadwerkelijk haarscherp.

2.7k heb je nog niet veel aan en het is maar 24fps.

Overigens denk ik niet dat een TBS dit zonder jello kan leveren met de DJI armen die bij wat meer throttle twisten :D.

2, 7k is juist geweldig, omdat je dan o.a. de bolling eruit kan halen en evt olmiets wat inzoomen, en steeds 1080 overhouden:) en heb er al diverse kerende gevlogen, en alles is yello vrij hoor;) en met o.a. protonen en camera RAW kan je heel veel kleurcorrigeren ;)

Back