FPV, multicopter videos enz

Hoe kan zoiets goed aflopen. Ik lieg als ik een centimeter zeg!
vlcsnap-2013-01-13-23h57m51s0.jpg
is dat een frame van een video van go pro hero 2? ziet er goed uit :D

Ha , nee had ik niet opgemerkt.
Men beeld was barst slecht als ik samen met jou vloog.
Was elke keer men beeld kwijt , zo het kunnen dat het door de 1000mw vtx van jou komt??

Had er alleen last van halverwege het pad wat tussen de bomen door loopt (laag bij de grond). Heb daar later nog een keer gevlogen toen er niemand bezig was en was toen nagenoeg hetzelfde.
:rolleyes:

Denk dat het komt doordat jouw patch antenne inderdaad gewoon laag bij de grond staat? Ik had daar goed ontvangst met hier en daar een lijntje af en toe.

is dat een frame van een video van go pro hero 2? ziet er goed uit :D
Yup hero2 720p 60fps shot van mijn HT-FPV. Hero3 black is nog beter.

Meeste storing had ik toen dat Max weg was, men beeld viel elke keer totaal weg , had toen een nog een nieuwe Vtx geplaatst en had het nog steeds.
Als ik alleen vlieg totaal geen problemen , we zien wel volgende keer , zal ik wat verder van je UHF stoof gaan zitten :)

In de nieuwe multiwii Gui staat er nu angle en horizon mode maar nergens geen level meer.
Wou de level instellen op de flip frame maar dat zie ik nergens tussen staan..
Dit weekend heb ik de TBS netjes kunnen landen toen ik op een hoogte van 120meter men beeld kwijt was , gewoon op level gegooid bril afgedaan en geland ,dus dat komt soms goed van pas moest het ooit nog eens gebeuren!

Weet iemand wat angle mode en horizon mode is?

I know , maar wil als er iets verkeerd gebeurd op level kunnen gooien..

Staat in de allerlaatste nieuwe software niet meer tussen.
Dat is vervangen door Angle en Horizon mode , maar welke van de 2 is level?

Gevonden :

ANGLE mode (previously known as LEVEL or ACC mode)
HORIZON mode: which is basically a RATE mode (same stick control), but with a variable and customizable assistance.

Re: FPV en multicopters

Vraag heb mijn Kk2 board geüpdate naar 1.5 moet ik nu ook weer de esc opnieuw calibreren of is dat niet meer nodig

Groet dennis

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb nog een naze32 acro besteld. Ik wil zoals max denk ik ook zo'n kleine scheurmonster bouwen van warthox frame die ik altijd overal mee kan nemen.

Back