FPV, multicopter videos enz

Kan die trouwens ook live beelden doorgeven en opnemen op sd tegelijkertijd ?[/QUOTE]

@Corné;
Ja dat werkt perfect, vanmiddag getest. Zeker bruikbaar voor fpv, echter minder comfortabel als een Securitycam of Gopro ivm de iets tragere aanpassing aan de lichtomstandigheden.

Mocht je nog 9" Graupners over hebben...;)

Goed jatten is ook een kunst.
Hier het bovenste deel van mijn nieuwe fpv koffer.
Carbonlook oracover voor de looks.
Ben.
full

En het horizontale deel.
Nog ruimte te over.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je Roni.
Dat is wel de bedoeling inderdaad.

De rechter is nu nog een 5.8 zender.
Deze haalt zijn signaal uit de eagle tree.
Voordeel daarvan is dat ik met de bril niet aan de kabel zit.
Ik maak regelmatig ook foto's met de MK en dan vind ik het handig om vrij heen en weer te kunnen lopen.
Ben.

5,8ghz is ook goed , daar kan ook een patch op.
Ik heb deze net besteld zodat ik lipo spanning en percentage kan zien.....ga het erop monteren , ziet er dan weer iets leuker uit :)

HK-Cellmeter8.jpg

he ben ziet er goed uit en zeker niet slecht gejat,is toch weer goed gemaakt vriend :thumbsup:

zal morgen wel eens een foto neer zetten van een echte fpv koffer die niet gejat is maar wel gebruikt is door een bepaald persoon als voorbeeld :p

ps ben nog even benieuwd hoe jij deze zo in je paal gaat hangen

Ziet er leuk uit Ben. Wat een goed idee van die fatshark hoes :D.

Zo mijn vlucht van vanmiddag was echt een van mijn mooiste vluchten en dan zeker met HT-FPV. Die moet ik met jullie delen.

5,8ghz is ook goed , daar kan ook een patch op.
Ik heb deze net besteld zodat ik lipo spanning en percentage kan zien.....ga het erop monteren , ziet er dan weer iets leuker uit :)

HK-Cellmeter8.jpg

Mooi ding , wilde deze ook gaan gebruiken, echter heb ik er al twee gezien die een grote meetfout gaven, dus vrij onnauwkeurig , maar misschien kan je hem nog kalibreren,de lipocell buzzer van 3 euro op ebay was nauwkeuriger...

Ben benieuwd:cool:

Ziet er leuk uit Ben. Wat een goed idee van die fatshark hoes :D.

Zo mijn vlucht van vanmiddag was echt een van mijn mooiste vluchten en dan zeker met HT-FPV. Die moet ik met jullie delen.

Mooie locatie, en echt knap gevlogen zeg! Petje af hoor.

Mooi hoor, ik doe het je niet na.
Inspiratie bron uit Best.
Zie door de bomen het bos niet eens meer.

Fatshark hoesje heb ik heel lang over na moeten denken maar dan heb je ook wat. :p
Eigenlijk heb ik alles af gekeken en het geheel door mijn vrouw laten maken, die is veel handiger dan ik. :confused:

Vanmiddag hopen op acceptabel weer en het geheel maar eens gaan testen.
(mijn vrouw gaat testen en ik kijken)
Ben.

Mooi hoor, ik doe het je niet na.
Inspiratie bron uit Best.
Zie door de bomen het bos niet eens meer.

Fatshark hoesje heb ik heel lang over na moeten denken maar dan heb je ook wat. :p
Eigenlijk heb ik alles af gekeken en het geheel door mijn vrouw laten maken, die is veel handiger dan ik. :confused:

Vanmiddag hopen op acceptabel weer en het geheel maar eens gaan testen.
(mijn vrouw gaat testen en ik kijken)
Ben.

moest ik je maar eens even gaan begeleiden

Thanks ben. Volgende keer samen vliegen een keer.

Zo....dat is gaaf als je vrouw mee helpt aan de hobby!

@heligek
Je moet mij ook een keer begeleiden, dan weer ik zeker dat ik het nog verder durf te pushen bij de bomen zonder bang te zijn, want je haalt hem toch uit de boom als het misgaat ;)

Thanks corne......na wat oefenen lukt het je ook wel. Vergt alleen goede focus concentratie en een goede tune......nou ja zo'n beetje stock settings van naze32 ;)

Laatst bewerkt:
Re: FPV en multicopters

Damn Boris echt een fantastisch filmpje. Heel rustgevend, mooi gevlogen en een hele mooie lokatie. Zo door het bos cruisen blijf ik het mooist vinden. Soort spectator mode in een game haha.

Mag ik vragen welke frequentie je gebruikt voor je video signaal?

FPV en multicopters

Nice ,Boris mooie film,

heb even zitten te genieten op de bank kijkend op de flatscreen!, toppie

Pfff dat gaat lang duren voor mij om ook op dat nivo te komen ....,:cool:

Back