FPV, multicopter videos enz

Nou ik heb 1 kapotte regelaar, althans net deed hij het nog, maar nadat ik alles had vastgetyrewrapped niet meer, dus misschien een kabelbreuk, maar jah als de regelaar echt kapot is, dan is ie met de meeting nog niet gerepareerd....

Kabelbreuk valt te fixen....op de print solderen. Kapot gaan ze niet zomaar. Meestal komen er vlammen uit als ze kapot gaan ;)

Het zijn originele TBS regelaars.

heb al 1 nieuwe besteld net, maar jah dat duurt wel een week of 2 natuurlijk......

Maar kan eerst proberen nieuwe kabels te solderen....

misschien komen in de loop van de week nog wel de overige onderdelen binnen die ik nodig heb om de Flip af te bouwen, dus dan kan ik die toch iig bouwen....

Kon het niet laten, toch deze avond nog de black edition gaan halen :)
img1293qx.jpg

Ben er tot nu toe heel blij mee :)
Deze props zijn de 9inch van flyduino , hopelijk zijn de carbon props volgende week binnen, heb express delivery genomen....

Morgen nog even stekker gaan halen voor men 4s lipo's op 3s is het underpowered.

Eigenlijk niet , zei net tegen men vrouwtje heb een camera van 450 euro gekocht.
Ze moest lachen , ze zei ''ze kon het ook niet laten he' maar we leven maar 1 keer '':)
Ik heb niet te klagen met men vrouwtje , die heeft liever dat ik met een afstandsbediening zit te spelen dan met andere vrouwen.... :)

Eigenlijk niet , zei net tegen men vrouwtje heb een camera van 450 euro gekocht.
Ze moest lachen , ze zei ''ze kon het ook niet laten he' maar we leven maar 1 keer '':)
Ik heb niet te klagen met men vrouwtje , die heeft liever dat ik met een afstandsbediening zit te spelen dan met andere vrouwen.... :)

Kijk, daarom moet jij overal btw over betalen..;)

Die nieuwe gopro is ook echt wel gaaf.. Ga mijn hero2 aan de verzekering opgeven. Ding is een tijdje terug gloednieuw zonder behuizing op de grond gekletterd. zocht naar een nieuwe lens, maar die zijn behoorlijk aan de prijs.

Back