FPV, multicopter videos enz

Ziet er goed uit. Ik zag geen oscillaties. Misschien zijn het je props als het micro oscillaties waren? Yaw moet je van mijn PID's pakken met 300deg/sec en dan wordt die heel snel. Voor yaw wil je dat juist wel. Wat waren je PID's hier?

Zou heel goed aan de props kunnen liggen. zijn van die flimsy hk props, lijken meer op dd props als op slowflyers. toch eens een setje halen. Dan kan de kat deze verder opeten, die schijnt er wel tevreden over te zijn..

Ziet er als een fel beestje uit.
Ben ook benieuwd naar je ervaring met de 1.2 fpv set

dat ging ook al door m'n gedachten. ondanks die 4000mah bochel op z'n rug heeft ie genoeg power. Heb hier ook nog ergens een 2650mah lipo..;)

Compilatie van vluchten op locatie Broechem
Versie1:
Versie 2:

When Quadcopter meets Tony's Heli ...

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie locatie daar dirpam

Dit is het mooie aan 2.4ghz systemen dat je nog voor close range vluchten prima met interne ontvanger kan vliegen. Werkt prima op mijn nieuwe boscam vtx

201304241930551.jpg

Wie had er gedacht dat de Roni in een boom woonde :smile:
Return to home in een boom is nog altijd beter dan return to home naar china zekers.
En gelachen dat we gedaan hebben :)

Yep die heb ik , moet alleen nog de juiste render instellingen vinden , elke keer dat ik het render heb ik piepklein beeld..

Het was zweten om dat ding eruit te krijgen man :)

Heb een filmpje gepost in de Fpv topic vliegtuig gedeelte...

Laatst bewerkt:
Net met mijn Tricopter terug uit het park.

Ik keek altijd op tegen 'de jongens' die rolls en flips met hun toestellen maken, maar met een goed ingestelde Multiiwii valt het eigenlijk allemaal best wel mee. :cool:

Net 2 lipo's lang volop acro gevlogen en het is eigenlijk maar 1x een beetje mis gegaan toen ik met teveel throttle inverted ging.

Zit nu met een lach van oor tot oor op de bank. Ben ernstig aan het overwegen om ook kleinere props en 4s lipo op mijn Tricopter te zetten. dHeb ik straks net zo'n kanon als die Tricopter van Roni :cool:

Ik heb vandaag ook LOS gevlogen met mijn warthox frame op CC3D en wat geluk gehad, want er ging wat mis. Zal straks een video posten. Had uiteraard mijn gopro aan :D.

Flips en rolls zijn niet moeilijk....gewoon kwestie van rates omhoog gooien.

Boris , LOS vliegen gaat steeds beter zo te zien ;)
Doe maar een paar druppels borgmiddel op de schroeven en probleem opgelost!

Ja borgmiddel is een goed idee. Normaal doe ik dat nooit op de motoren, maar op de meeste frames zitten ze met 4 schroeven vast en hier met 2.

Thanks. LOS vliegen is kwestie van rates omhoog gooien ;). Dit was 400deg/sec. Zal eens met 500deg/sec beginnen, wat maximum is van CC3D bordje.

Eerste filmpje! Gefilmd met een Canon compactcamera, want geen gopro. De lokatie is op de heide ten zuiden van Amersfoort.

Back