FPV, multicopter videos enz

Gewoon wat boomtoppen vliegen en boomstammen ontwijken.
Heerlijke vlucht na een paar weken niet gevlogen te hebben
1 prop kapot gevlogen in een boomtop.
Gewoon kunnen landen en weer verder.

Laatst bewerkt door een moderator:
Aan het eind van de film raak ik iets alhoewel ik dacht dat ik nog genoeg ruimte over had. Was wel een stuk prop af.

FPV training in het lokale park, we hebben inmiddels een paar interessante "race" routes gevonden :P
Eerste vlucht van de video is denk ik mijn beste FPV vluchten tot nu toe (op beperkt terrein)

p.s. Opname met een wingcam.

Mooi gevlogen markoez! Begint allemaal pro te lijken!

Wel een gaaf filmpje dirpam over quadcopters. Precies de reden dat ik daar vam hou. Ongekende mogelijkheden.

Mooi beelden hoor! Wel goed de status van je lipo in de gaten houden bij het vliegen over dat water, brrrr, dat zou anders een 'dure' plons worden ;).

Ervaring rijker geworden gisteren

Als je weer het water op gaat zoeken een paar waterbuoy's erop en hij blijft drijven.. :-)

Waterbuoy - Miniature Floatation Device

img_waterbuoy.jpg

Net zoals ze op deze zitten, airbags :-)

DSC07534.JPG

Is niet de mijne, had hem even als voorbeeld gebruikt, de onderstaande is de mijne, kwam deze tegen met die floats erop en was in 1e instantie benieuwd wat die dingen waren en vond het wel een idee voor de mensen die vaak boven water vliegen of net het enigste plasje water in de omtrek kunnen vinden. :-)

Vandaag de Ezuhf getest , eerste testen zwaar gefaald!
4 keer achtereen na 100 meter failsafe!
TX en RX geupdate , zender aangezet en 1,5km verder gereden met de een servo en lipo aan de Rx , tussen obstakels en huizen leek het nog ontvangst te hebben , hopelijk is het probleem opgelost!
De flip wilt nog steeds niet goed vliegen , heb er een naze32 op gezet , hoverd strak maar heeft hele rare harde hikjes , alsof de motoren uitvallen voor of achter, wat het heel onvoorspelbaar maakt.
Hoe meer afstel ervaring ik heb des te meer problemen!
Sinds ik die 1100 kv sunnysky's erop heb gezet wilt niks deftig meer vliegen!

Dan is er wat anders aan de hand met je flip. Op zo'n nanowii had het eigenlijk ook goed moeten vliegen.
Had je ook met 8' props geprobeerd?

Yep, de prop size is goed 8 inch
Heb er zo'n 4 in 1 regelaar gestoken omdat ik dacht dat het aan de regelaars zat , ga nu gewoon even de nanowii er terug opzetten , zal zien , het is testen testen testen en zal uiteindelijk vinden waar het aan ligt ;)

Probleem opgelost, de nanowii er terug opgezet en hoverd retestrak met de 2,2 multiwii , gewoon default setting.

Denk dat de naze32 niet goed/defekt is.
Heb alles geprobeerd , tunen , LPF lager gezet , niks hielp...

Back