FPV, multicopter videos enz

@Boris: die close call hadden we direkt in de gaten op het moment dat het gebeurde hoor.
Ik ben dan ook 15 seconden daarna eventjes geland om te bekomen van de schok lol.

@Jurgen ook voor jou een dikke merci nogmaals en spijtig dat wij hem niet gevonden hebben. Maar ik was en ben blij dat die jongens hem gevonden hebben en tja de ijsjes was een ingeving van het moment dat ik had bovenop het vindersloon.

@Kennis idd meeste schade was te verwachten en daarom dat het mij eigenlijk alleen om de gopro te doen was daar ik zeker was dat die geen schade kon hebben in het water door de case en wou wel eens zien wat er eigenlijk gebeurd was op de beelden.
Daar ik echt dacht dat ik beeld verloor door een lege video batterij ofzo. Maar het blijkt dus dat ik gewoon te laag vloog en los het water invloog en daardoor dus direkt beeldverlies had en geen reactie meer hoorde van motoren enzo.

@Roni idd zeer veek geluk gehad en die jongens hebben de speld in de hooiberg gevonden. En ook voor jou een dikke merci om mee in het water te springen op donderdag.

Grts Dave

Filmpje van Vrijdag
3 lipos gevlogen met (weer) veel wind
was eerst op een plek waar ik totaal geen beeld had in me bril (?!)
staat wel een radio-toren in de buurt ,
komt dat daar door of gewoon toevallig (iets anders)

en eindelijk gevonden hoe je 720 HD kan Uploaden :pc: na YT

Laatst bewerkt door een moderator:
Nostalgie :), begin van de verslaving!
Met dat filmpje is het voor mij allemaal begonnen :)
Een oude goude!

En hier dan de beelden.
Let op ze zijn donker doordat het al vrij laat was (rond 22.00h).
Het lijkt net of ik gewoon recht het water in vlieg. En dat zou nog wel eens best kunnen mss door het gezichtsbedrog.
Daarom dat ik wss ook beeld verloor en wanneer ik dan de bril afzetten en vol gas aan get geven was we ook niets meer zagen.
Wat niet op dit filmpje staat maar wel hier bij mij nog op de gopro zijn de ontploffingen of hoe moet je het noemen van de regelaar en lipo's. Je hoort ze zeer duidelijk borrelen en sissen onder water en dit voor een goede 20 minuten lang.

Super dat je hem terug hebt, dat hadden we denk ik allemaal niet echt meer verwacht....enne super actie met die ijsjes!

Een oude goude!

Haha ja.....wat een super dag was dat. Ik heb daar nog raw beelden van die vluchten. Laatst nog zitten kijken.
We moeten nog steeds deel II maken :)

Een oude goude!

Gaaf filmpie inderdaad...wil straks ook fpv gaan vliegen...lijkt me super wennen
Met vliegen...maar wel ontzettend kick...

Eerst de trillingen uit mijn beeld zien te krijgen en dan weer een stapje verder..

@ Corne en Big Lama: Thx en idd super dat die er weer is.
We hadden nochtans een begrafenis ceremonie gehouden voor we vertrokken.
Dus eigenlijk heb ik nu dus een zombie quadcopter hier staan.
Eerlijk gezegd zo ziet ie er ook uit met al dat roest haha.

Leuk hotel in Nieuwvliet, Zeeland...

Strand en haventje Cadzand Bad, Zeeland...

Strand Nieuwvliet Bad, Zeeland...

@Boris neen vliegt nog niet want heb geen reserve materiaal liggen meer.
Moet van alles bestellen eerst weer.....zal nog wel ff duren voor die weer de lucht in is.

@Nick hehe idd zal hem goed moeten behandelen want anders zal die vliegen zoals een mummy of zombie :)

en nog een video van vandaag
wel niet zo strak gevlogen, mede door veel wind vandaag en in atti mode gevlogen.
ook veel geluk gehad vandaag :p ik laat het filmpje voor zichzelf spreken

wat ook vreemd is ! opgelagen met 1080p en kan maar max 360p kiezen bij youtube :rolleyes:

Nick

en nog een video van vandaag
wel niet zo strak gevlogen, mede door veel wind vandaag en in atti mode gevlogen.
ook veel geluk gehad vandaag :p ik laat het filmpje voor zichzelf spreken

wat ook vreemd is ! opgelagen met 1080p en kan maar max 360p kiezen bij youtube :rolleyes:
Nick

Woww zag je die stroomkabels net telaat of pas thuis bij het bekijken van de film?

ja die zag ik net te laat , ik zag in een keer draden in het beeld verschijnen dus ik dacht omhoog met dat ding mwaaaa....:mrgreen::hammer:

Nick

Back