FPV, multicopter videos enz

Ja dacht als ik er op klik dat dan kon kiezen om het niet te doen hahaha:p

laatste lipo van bril laat nu dan toch maar even bos in:D alleen nog even kijken hoe ik lipo vervang zonder te bukken :lol:

ben er al weer, gelukkig was rustig jammer genoeg maar 1 lipo kunnen vliegen want hij besloot in 1x vol gas omhoog te gaan. waarbij mijn camera mout los ging na de crash.. 2 nieuwe props er op en kan weer lucht in maar is beetje koud :D morgen weer een dag :D

eerste x in het bos :lol: maar is zeker voor herhaling vatbaar... lachen man :D

patrick

Laatst bewerkt door een moderator:
SUPER ala SUPER !!!
gaat goed man … nog ff en we kunnen de eerste FOREST-CHAMPIONSHIPS houden :p
en trouwens heeeeel mooi stukje bos om teoefenen :thumbsup:
jammer dat ie ff op hol sloeg .. raar :confused:

I like the Metall-STYLE :vamp::vamp::vamp:

gaat inderdaad SUPER Patrick :p , en zeker een hele mooie omgeving zeg ,vooral ook langs het water daar kun je knaluh... in het bos natuurlijk ook ;)

Nick

Ja wasook super om te doen wel wennen haha weinig ruimte om uit te wijken:D

zijn niet veel van dit soort stukjes hier meeste zitten struiken tussen:(

ja waarom hij dat nou deed heb geen idee vervelend

Damn.. krijg net te horen dat me fatsharks volledig zijn uitverkocht!!!! Onbekende levertijd :( en alles betaald bah word nog langer niet vliegen

Damn.. krijg net te horen dat me fatsharks volledig zijn uitverkocht!!!! Onbekende levertijd :( en alles betaald bah word nog langer niet vliegen

wel raar RCshopje waar jij komt
eerst aan de kant gelegd voor je (rij je erheen) en dan gewoon verkocht
dan betaal je netjes en nu uitverkocht ??!! :confused:

wordt tijd voor een boekhouding daaro :showass:

Ik snap er ook geen klote meer van.. ik heb de bon alles waar op betaald staat.., en die kerel zij nog , ik had de rekening gezien van fatshark.. dus ze komen elk moment binnen! , en nu zijn ze weer niet leverbaar meer:( , ik denk ook het geld ophalen , want dit word niks meer bij hun

Mag geen winkels opnoemen nee , maar die is in s-hertogenbosch.. die winkel :( ik krijg ook geen reactie meer terug van ze en toen ik vanmorgen ook al belde hingen ze gelijk op.. vind maar klote nu

Back