FPV, multicopter videos enz

Ik zou de beide pakken. Zon l3ns kost niks en die doe je extra bik de bestelling.
Ik heb beide. Voor de meeste missies is 2.8mm perfect.

Bedankt voor de complimenten mannen :thumbsup:
Op die hoogte zie ik ook niet meer hoe die staat.
Breng hem naar de hoogte die ik wil en zet dan mijn 360 graden mix aan via een schakelaar.
Laat hem dan al yaw'end langzaam naar beneden komen.
Op een gegeven moment komt die van zelf weer op een hoogte waar ik kan zien hoe die staat.

mvg. Freddie

vandaag met richard gevlogen was gezellig, op naar de volgende x :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Gelukkig was er een kachel in je werkplaats :D , de volgende keer doen we t wel over maar zonder die wind , ff nu mijn korte filmpje uploaden verwacht er nie veel van alleen einde is leuk! :p vlieg ik rustig tegen paaltje aan , maar EXTREEM VEEL JELLO/ TRILLINGEN!

Ps: lig me pet daar nog?

de volgende keer doen we t wel over maar zonder die wind , ff nu mijn korte filmpje uploaden verwacht er nie veel van alleen einde is leuk! :p vlieg ik rustig tegen paaltje aan , maar EXTREEM VEEL JELLO/ TRILLINGEN!

Jello is niet het juiste woord: Pjeww .. lijkt wel een vliegende Trilplaat :mrgreen:
was dit FPV of LOS ?

Ja erg he :( t was ook snel ff gefixt.. had niet veel tijd om alles netjes te doen ;)

En! Het was de eerste keer met super veel wind dat ik fpv vloog met de f330:D dus vind wel netjes :cool:

iets klopt er niet aan je Multi , zoveel trilling is niet normaal
of je hebt kromme assen of zeer slecht gebalanceerde props ;)

Back