FPV, multicopter videos enz

Ja zeker volgende keer nog tandje sneller

Zonder je antennes was dit niet gelukt

Thx, vliegen blijft leuk met die minieeess

How faster we go how more we Lose controll [emoji95] [emoji95] [emoji100] [emoji100] [emoji100]
Volgende keer gewoon all of nothing fulle pulle door dat steegje

Het ziet er niet uit alsof het de settings zijn naar mijn mening. kijk de frame goed na voor vibraties. Misschien is het de cam die aan het schudden is ook.
Alle schroefjes aangedraaid en landingspootjes er onderuit gehaald.
Maar zat eens zo te kijken.
Stalen UHF sprietje bengelt ook alle kanten op.
misschien heeft ie daar last van.

Keer vervangen voor draad versie

Vraagje,

Ik wil een extra sony 600tvl camera bestellen om als bewakingscamera thuis te gebruiken.
Kan je deze camera elke dag 12 uur lang aan laten staan? Wil hem voeden met deze adaptor High Quality AC 100-240V to DC 12V 2000mA Power Adaptor Charger.

thanks
Daar zijn ze ooit voor ontwikkeld.. Maar misschien kan je bij dezelfde leverancier voor een vergelijkbaar bedrag ook een echte bewakingscamera (die ook nog als zodanig verkocht wordt) kopen?

Daar zijn ze ooit voor ontwikkeld.. Maar misschien kan je bij dezelfde leverancier voor een vergelijkbaar bedrag ook een echte bewakingscamera (die ook nog als zodanig verkocht wordt) kopen?

Hmmm eigenlijk wel. Zal kijken of ik een echte bewakinscamera kan vinden die ook zo klein is als de sony 600.

Wil eigenlijk achter komen wie hier inbreekt :-x

Ik hoor van sommigen dat het verstandig is om bij 10,5v weer te landen als je op 3s vliegt. Maar dat getal krijg ik al redelijk snel te zien in mijn bril met OSD gegevens.... is 10,5v echt het limiet?

Het verschilt wat per lipo en setup. Zie je bv 10.5 v bij veel throttle of in hover? Kijk ook naar hoeveel mah je weer in de lipo laad, dat moet in principe niet meet dan 80% van de capaciteit zijn.

Laatst bewerkt:
Mijn oude phantom verkocht en klaar voor de volgende fase: phantom 2 fpv. Nu komt alleen nog de volgende vraag betreffende dit onderwerp. Welke fpv build up? ik hoor dat de black pearl monitors aardig in trek zijn. Maar wat vinden jullie. Wat zou je mij adviseren betreffende de fpv setup. ik wil er ook iosd op kunnen toevoegen

Je wilt zoizo een monitor? Daar kan ik je niet echt mee helpen. Ik heb wel een monitor, maar dat is puur voor de omstaanders. Eens je een fatshark geprobeerd hebt wil je geen monitor meer :-)

Back