FPV, multicopter videos enz

Vind hem toch aardig strak uit een trippel looping komen gelijk horizontaal

Laatst bewerkt door een moderator:
:vamp: BEESTACHTIGE VID :evilbat:

Dit is de meest Spectaculairste vid wat ik ooit heb gezien onder de noemer RACING

wat een Actie en CLose Cals !!!!!!!!
was een Super Nacht .. mooie Track met super Hairpins en S-bochten :D
Thanks metall [emoji15] ....het was voor mij echt de leukste avond tot nu toe met de vetste track
Vind hem toch aardig strak uit een trippel looping komen gelijk horizontaal
Ik bedoelde het na stuiteren. Na iedere roll zie je wat gestuiter voordat het stil staat en dat ligt echt niet aan alex zijn kunsten ;)

Dat zeg ik ook niet vond gewoon de KK strak genoeg. Sommige leggen de lat niet zoooo hoog

Nieuw budget frame opgebouwd. Beetje chasen geoefend met FedorCommander, maar dat komt er niet zo goed uit nog :rolleyes:. We hadden allebei last van (ongezekerde) los geschoten camera's, echt super scary in dat hoge gras! Dat krijg je bij ongepaste zelfoverschatting ;)
Frame zelf heeft de crashes goed overleefd, maar op het laatst geen video meer.

Je moet altijd bij de crash site blijven en niet zomaar weglopen zodat je niet weet waar je terecht kwam.
Projecteer dan een lijn vanaf je vliegrichting en daar ligt je cam. Meestal binnen 5 meter van je quad ;).

Gopro heeft overigens een wifi locator functie. Kun je met je app een piepje triggeren.

Je moet altijd bij de crash site blijven en niet zomaar weglopen zodat je niet weet waar je terecht kwam.
Projecteer dan een lijn vanaf je vliegrichting en daar ligt je cam. Meestal binnen 5 meter van je quad ;).

Gopro heeft overigens een wifi locator functie. Kun je met je app een piepje triggeren.

Ik weet het, ben ook op locatie gebleven, maar in dat gras viel het mij echt tegen. Heb de wifi op de gopro altijd uit staan om interferentie en battery drain wat tegen te gaan, laat jij dat gewoon aan?

Ik weet het, ben ook op locatie gebleven, maar in dat gras viel het mij echt tegen. Heb de wifi op de gopro altijd uit staan om interferentie en battery drain wat tegen te gaan, laat jij dat gewoon aan?

Nee ik heb die ook uit. Soms wel aangezet bij wat twijfelachtige locaties met veel te hoog gras.

Moet zeggen dat ik het tot nu toe altijd makkelijk heb gevonden, behalve een keer toen het donker was moest ik thuis zaklantaarn halen :D.

Dat hoge gras is een zegen en een vloek tegelijk. Het voorkomt dat er teveel mensen rondlopen en beperkt schade bij crashes.. Maar als het nat is..

Misschien kunnen we de gemeente overtuigen dat die sloot gedempt moet worden [emoji2]

Probeer eens met tpa breakpoint te spelen, zet hem eens op 1300 en dan kijken of het beter vliegt.

Net gewijzigd naar 1300
Thr mid en deadband3d_throttle ook weer op 50 gezet ipv 55 (had ik eens mee zitten rommelen om een beetje rond midstick te kunnen hoveren met de oude motoren ivm de barometer hoogte.

Code:
Set tpa_breakpoint = 1300
Save.

Dat hoge gras is een zegen en een vloek tegelijk. Het voorkomt dat er teveel mensen rondlopen en beperkt schade bij crashes.. Maar als het nat is..

Misschien kunnen we de gemeente overtuigen dat die sloot gedempt moet worden [emoji2]

Mee eens, ik ben vast van plan in ieder geval een deel van de elektronica te plastidippen tegen de nattigheid. Voordeel is in ieder geval dat honden er officieel niet los mogen lopen en er ook daardoor relatief weinig mensen komen.

Die sloot is zeker met mijn geschiedenis van failsafes echt super scary. Lag er van het weekend ook weer bijna in omdat ik heel lomp tegen een boompje aan vloog :D
Verder zouden wat meer bomen ook leuk zijn, zeker op dat stuk gras aan de overkant! Ik zie hier trouwens wel mogelijkheden om een simpel baantje uit te zetten. Eigenlijk is dat ook nodig om wat discipline in de chase te brengen ;)

In principe kan je van het veld waar je nu vliegt ook naar het speeltuintje. Daar wat meer uitdaging en ook bomen..
eb127d2474bf761c32d1721307895aa6.jpg

Speeltuin is voor kinderen :p. Je moet dan wel dat weggetje over, en dat blijkt vrij druk te zijn. Niet goed voor laag vliegen op topsnelheid :-?

Back