Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En daar vlieg je mee in het bos? En merk je wat van de latency waar iedereen het over heeft?
Ik heb er namelijk ook 1 besteld, maar denk niet dat ik het ga merken.
Niet van mij, maar wel prachtige beelden.
Mits goed gecoördineerd door de verkeersleiding moet dat best kunnen.super beelden maar quadcopter vliegen bij een actief vliegveld, wie heeft daar ooit akoord op gegeven?
Van de zomer moet je toch echt wat meer Jamaicaanse bomen opzoeken.Ik heb deze samengesteld van ouder materiaal, was voor de kerst op vakantie in Jamaica. Geen toplocatie, was meer als demo bedoeld voor mijn zwager om te laten zien wat zo'n mini allemaal kan. Door omstandigheden bleek dit uiteindelijk de enige keer dat ik daar heb gevlogen. Ik hoop het van de zomer nog een keer over te doen, maar dan beter!
Van de zomer moet je toch echt wat meer Jamaicaanse bomen opzoeken.
Die zie je veel beter aankomen dan Nederlandse bomen![]()
Wrijf het er nog maar een keertje in! Die crash daar kostte trouwens wel mijn fpv cam, iets mat asfalt en zo.....
Misschien dat ik tegen die tijd ook eindelijk een beetje kan vliegen. Maar op dat soort trips kom je al gouw in nana mode terecht wegens gebrek aan spares. Ik was hier geheel tegen mijn gewoonte in ook 0 keer gecrashed.
Mooi plekje om te vliegen stapvoets! Heb zelf ook meerdere keren een multi meegenomen op vakantie of ergens heen en had ook altijd last van dezelfde issues. Altijd iets niet helemaal goed of te voorzichtig, vanwege tekort aan spares
![]()