Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is heel mooi gevlogen pas 2maanden? Vlieg je acro?Mijn oefensessie.. Geen knip en plakwerk van de beste stukken, een LiPo van vol tot leeg. Geen rolls en flips, oefenen op laag bij de grond vliegen en snelheid maken. Dat lijkt mij, naar mijn ervaring van een kleine 2 maanden tot nu toe, het moeilijkst..
Ik vlieg dus nog maar een kleine 2 maanden FPV.. Opbouwende kritiek en tips zijn altijd zeer welkom![]()
Vraag: is het mogelijk om een beter beeld te krijgen door een ander kanaal te kiezen? Zo ja, welke?![]()
Ah, dan sloeg dat 5 daarop!nee .. geen channel is beter als de ander
je kan je beeld beter krijgen door immersionRC Clovers tebruiken
als je samen gaat vliegen kan je beter een channel overslaan
dus Channel 1 .. 3 ..en 7 hadden wij de beste resultaten mee
Channel 5 stoord een beetje overal op .. (raar maaar waar)
Mijn oefensessie.. Geen knip en plakwerk van de beste stukken, een LiPo van vol tot leeg. Geen rolls en flips, oefenen op laag bij de grond vliegen en snelheid maken. Dat lijkt mij, naar mijn ervaring van een kleine 2 maanden tot nu toe, het moeilijkst..
Ik vlieg dus nog maar een kleine 2 maanden FPV.. Opbouwende kritiek en tips zijn altijd zeer welkom![]()
Netjes hoor! exacte hoogte houden en daarbij snelheid houden of maken in inderdaad knap lastig. Vind ik in iedergeval ook moeilijk. Dat merk je ook als je airgates gaat vliegen.oefenen op laag bij de grond vliegen en snelheid maken. Dat lijkt mij, naar mijn ervaring van een kleine 2 maanden tot nu toe, het moeilijkst..
Hier en daar een ninja boompje maar al met al een relaxte "achtertuin". Smooth gevlogen!
lucbis
Dat is heel mooi gevlogen pas 2maanden? Vlieg je acro?
Petje af hoor[emoji12]
Verstuurd van mijn SM-N9005
Grofweg even lang bezig als jij. Het gaat bij mij nog niet altijd zo vloeiend als bij jou, heel gaaf! Sowieso heb je inderdaad een cool gebied.
Overigens wel één flip bij mij.
Die laatste crash was wat.. uh.. stom. Hij zakt toch minder snel dan je denkt.
Netjes hoor! exacte hoogte houden en daarbij snelheid houden of maken in inderdaad knap lastig. Vind ik in iedergeval ook moeilijk. Dat merk je ook als je airgates gaat vliegen.
Je zou nog wat meer roll kunnen gebruiken in bochten, dan kan je met meer snelheid bochten nemen. En natuurlijk proberen meer snelheid te maken door voorover te tilten en precies genoeg throttle bij..
..maar je vliegt goed voor 2 (winter) maanden ervaring
Mijn oefensessie.. Geen knip en plakwerk van de beste stukken, een LiPo van vol tot leeg. Geen rolls en flips, oefenen op laag bij de grond vliegen en snelheid maken. Dat lijkt mij, naar mijn ervaring van een kleine 2 maanden tot nu toe, het moeilijkst..
Ik vlieg daar ook wel eens. Nu gaat dat nog wel maar met goed weer staat het vol met caravans en de strandjes en grasvelden zijn druk bevolkt.Wel een mooi nieuw veldje gevonden.
Ik vlieg daar ook wel eens. Nu gaat dat nog wel maar met goed weer staat het vol met caravans en de strandjes en grasvelden zijn druk bevolkt.
Het is namelijk een recreatiegebied.
Mooi vluchtje. Ziet er goed uit.
Ik vind alleen dat je yaw niet erg strak is lijkt het wel? Klopt dat?