Toch weer zo'n noob vraag, of eigenlijk 2;
Ik heb nu een bijpassende ontvanger X8R bij de 'nieuwe' zender x9e, en ben na het kijken van vele filmpjes e.d nu aan het proberen om de ontvanger t binden; dat gaat niet zonder de nodige moeite, en wèl zonder succes!
Ik zet de zender AAN, nadat ik de ontvanger in de bind modus heb gezet, en beide rode en groen LED's branden.
dan krijg ik MODEL2 (omdat ik al aan het stoeien ben geweest, en ik hem niet blijvend terug kan krijgen op MODEL1) maar uiteindelijk krijg ik model 1 er wel op.
Dan moet ik naar 'Model set-up' pagina 2/13, maar daar is nergens in de lange lijst, de MODE(moet D16 zijn) te zien , en ook niet de lijn 'Receiver' waar ik naar "Bind" moet.
Ik ben daar nu de hele avond mee bezig geweest, en kom geen slag verder, want de menu's die ik zie stemmen gewoon niet overeen, met allerlei publicaties die ik voorbij kom.
En het eerdere probleem: hoe krijg ik blijvend Model1 op mijn scherm bij het aanzetten?
Als het binden straks niet gaat lukken, dan weet ik dat ik een EU versie ontvanger heb ontvangen(staat nergens), terwijl de zender (nog) op FCC staat, maar dat is een volgende stap.
Cor