Fryske Smiet 'm Heech Classic, Dokkum 23 augustus 2014

Volgende keer kijken of er windmolens in de buurt staan voordat er een locatie geboekt wordt?;) Persoonlijk laat ik me niet gauw afschrikken door het weer, sterker nog, wedstrijd is wedstrijd, ook met minder ideaal weer. Uiteraard begrijp ik dat de combinatie van veel km maken, weinig vliegen en ook nog's k**-weer, weinig uitnodigend is voor sommige vliegers. De sterke wind stemt mij ook niet vrolijk, maar ik maak me het meeste zorgen of de BROODJES niet wegwaaien;).
Ik ben dus voor, ook omdat de inhaaldatum mij niet echt uitkomt;)
@jorn, succes met de beslissing, we lezen t wel;)

Hoi Jorn, ik heb een tijdje getwijfeld maar ook ik meld me af, het is te ver rijden voor voor mijn niet vliegbaar weer! 4bft met uitlopers bar 6 is voor mij te gek! Sorry en hopelijk tot volgende week hint hint ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Jorn, ik heb een tijdje getwijfeld maar ook ik meld me af, het is te ver rijden voor voor mijn niet vliegbaar weer! 4bft met uitlopers bar 6 is voor mij te gek! Sorry en hopelijk tot volgende week hint hint ;-)
Dokkum, dat haal je zeker niet met de Tesla?;) hint, hint.:D

Laatst bewerkt door een moderator:
ik haal dokkum zelfs niet met n volle tank diesel, heb namelijk wind tegen......ik houd liever de boel heel, zo vlak voor mn vakantie, geen dokkum meer voor mij, helaas.
Zondag wellicht naar wiekevorst belgie, het weer schijnt daar op zondag waarachtig vliegbaar te zijn;)

ik haal dokkum zelfs niet met n volle tank diesel, heb namelijk wind tegen......ik houd liever de boel heel, zo vlak voor mn vakantie, geen dokkum meer voor mij, helaas.
Zondag wellicht naar wiekevorst belgie, het weer schijnt daar op zondag waarachtig vliegbaar te zijn;)

ja het ziet er naar uit dat het mooi word zondag , als dukkum niet doorgaat verwacht ik minstens 5 nederlandse deelnemers in wiekevorst ;-)

Vanwege de slechte weersverwachting zijn we genoodzaakt om de wedstrijd van 23 augustus bij de Dokkumer ModelvliegClub af te gelasten. De wedstrijd wordt verplaatst naar 30 augustus 2014.

Als ik geen bericht van jullie ontvang dan ga ik er van uit dat de deelnemerslijst op Home - F3K Nederland klopt. Mocht je nog willen in- of uitschrijven, stuur dan een bericht aan mij via: wedstrijdvraag@f3k.nl. Ik hoor graag van jullie!

Mvg, Jorn Beerendonk

Gaat het nu komende zaterdag gebeuren? 30augustus2014 bedoel ik dus.
Ik ben dan van plan om 's ochtends te komen kijken, of de MiMi van mijnzoon eens omhoog te smienten.

In principe wordt de wedstrijd zaterdag gevlogen, maar de weersverwachting is weer niet geweldig. Morgen rond 20:00uur zal ik definitief bevestigen of de wedstrijd al dan niet doorgaat.
Als de wedstrijd niet doorgaat is er geen inhaaldatum meer en wordt de wedstrijd in Dokkum van de kalender gestreept.

Keep your fingers crossed!

Die windkracht 4 op de snuit is wel lekker voor het onderdeel Heech Smiet'n

heech hâlde wordt weer lastiger, en ook het "hiel hâlde" is nog niet gemakkelijk vind ik met 4 bft.

nou ja we hebben een maand tot Smalden om te repareren, dus als het vliegbaar is ben ik er bij, of het moet echt te gek worden

Back