FTF

Peter, er kunnen nooit te veel foto's in een bouwverslag staan. Diep respect voor hoe mooi, gedetailleerd en natuurgetrouw je dit model hebt gebouwd.

volledig mee eens
en hoe je die richtingaanwijzers hebt gemaakt, das nog eens modelbouw zoals ze het vroeger ook deden, geen woorden voor gewoon :p

Hallo allemaal,

Heel, heel, heel erg bedankt voor jullie lovende woorden over dit voor mij niet zo bijzonder project dacht ik. Ikzelf had eigenlijk geen reactie verwacht maar toch leuk dat er zo veel gereageerd wordt.
Als er nog belangstelling is voor foto's van een gedeelte van het Ftf interieur of andere projecten van modellen wil ik ze best op het forum plaatsen.
Ik ben ook maar een gewone hobbyist net als wij allemaal.

Vriendelijke groet, Peter

Hallo Peter,

Vooral doorgaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan !!

Super, zoals jij in kunststof kan bouwen, echt geweldig !!

(Volvo) petje af voor jou bouwkunsten !!

zijn er dan nog meer fotoos van de cabine????
dat zou geweldig zijn
wat voor chassis komt er onder deze cabine te zitten trouwens???

Hallo Markioo

Als je het eerste bericht leest dan staat er duidelijk dat ik de FTF cabine aan goede vriend `` RUITJE `` geven heb voor zijn FTF project.
Dus hij is weg !!

Peter

Nu dan toch nog wat foto`s van het kastje .

IK denk dat uitleg niet nodig zal zijn.

Foto-A6XYPXA8-D.jpg

Foto-DFH4FYFR-D.jpg

Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is !!

Hoi Peter ,

Erg leuk om te zien dat je je bouwverslag hier neerzet , daar valt een hoop van te leren.
Ik ben heel erg blij met de cabine en kijk nog steeds vol bewondering hoe je de cabine hebt gemaakt en hoeveel detail er in zit!

Ik ga mijn best doen om dezelfde kwaliteit aan te houden voor de rest van de truck ! :D

Groet,
Marcel

Hallo Marcel

Leuk dat jij er ook naar kijkt !

En deze foto`s van jou zijn alleen maar een mooie aanvulling op het geheel.

Bedankt Peter :bye:

Nu dan echt de laatste foto`s van dit FTF project

Dit is een stukje `` PIR `` plaat

Nogmaals hartelijk dank voor de leuke reacties en complimenten van jullie !! :yes::D

Back