Fundrives Mol

• Topicstarter Topicstarter EZ man
  • Startdatum Startdatum
Mooi want dit weekend kan ik niet.
Ben benieuwd hoe de nieuwe matten het doen.

Dan kan ik tevens mijn Tekin testen als ik hem deze week nog niet binnen heb.

wanneer word er op de website gezet wanneer de zaal open is komende winter?

Ik zit even mijn wedstrijdkalender te plannen en bijbehorend wat spullen te bestellen.

Klopt het dat ook de LRP Vector X11 "Stock Spec" 10.5 is toegestaan? Want dan moet ik die even in mijn bestelmandje plaatsen.

Voor de fba wedstrijden wel, dus ik verwacht dat ze die regeling ook in mol toepassen.
99% zeker, en anders heb ik ook een probleem :)

Bedankt. Zojuist maar even deze en een 7,5T (voor Frankrijk) in HongKong besteld. Nu nog even wat accus (6cell helaas) bestellen in de VS en ik kan een leuk winterseizoen in Belgie, Luxemburg en Frankrijk rijden.

Vandaag gereden in Mol.
nieuwe vloerbedekking was in het begin zeer glad maar na wat accu's ging het steeds beter.
met 5 cel en 9,5 sp ging het goed. ongeveer gelijk aan lipo en element.
volgende week weer rijden. was weer leuk om indoor te rijden.

Die was er volgens mij vorig jaar ook niet.

Is waar, maar De regels voor de 1/12de:

Min gewicht 800gr.
4 cellen Nimh's.
Stock motoren 19 bruched (merk vrij) 24° vast vertimed of 10.5 brushless LRP X11.
Mod motoren vrij.
Foam banden.
Alleen reukloos smeren, alleen droge banden op de baan.

Hey,
Tellen alle (5) manches/resultaten mee voor het eindklassement?
(want de eerste race kan ik al niet :()
Rijden de 1/12des in aparte heats of met andere klasses samen?
Grtz,
B

Als er iemand naar daar rijdt vanuit regio Mechelen of daar moet passeren dan kom ik mee als fotograaf.

Heeft er nu al iemand antwoord op de vraag over de splitsing 1/12 stock en mod? Want hoewel er over een splitsing gesproken werd, staat het niet op de site van Nuclea.

Zal afhangen van het aantal deelnemers, als er genoeg deelnemers zijn, kan er gesplitst worden, anders rijd mod en stock 1/12de samen.

Liliane en Willy doen daar normaal niet moeilijk over.

Ik zal zaterdag de vraag ter plaatse stellen, anders de vraag aan één van de contactadressen op de site van nuclea vragen.

MJ

Eerste fun-drive achter de rug.

Ongeveer 35 deelnemers, volgende klassen: touring mod en stock, buggy, 1/12de mod en stock (navenant er veel vraag naar was, waren er maar 4 deelnemers in de 1/12de stock)

Touring stock was de grootste bende met 18 deelnemers.

Mooie lay-out (proficiat nuclea boys) nieuw tapijt met véél grip.

De winnaars waren:
touring mod: Nick Weyens
touring stock: Bob Belmans
1/12de mod: Patrick Jespers
1/12de stock: Rick Brouwers

Volgende fun-drive: 9 november.

MJ

Back