Hoi,
Ben het volgende van plan.
de Multiplex Funjet die ik nu heb gaat behoorlijk hard..
maar..... kan altijd leuker
JanHein is bij onze Fly-Inn geweest met wat raket demonstraties.
Ik zat daar eens over na te denken en heb het idee gekregen om
iets te fabrieken waarmee ik een raket aandrijving op mijn Funjet creer
met een zender ontsteking. Oftewel.. in een fly by schakelaar van mijn zender omzetten waarmee de raket afgaat.. hiermee krijg je dus een enorme power boost op je funjet en gaat er letterlijk als een raket van door.
Nu heb ik JanHein hierover bericht en had een relatief klein raketmotortje wat ik hiervoor zou kunnen gebruiken (cavey fire). verder heb ik een picoswitch. Nu zit ik me af te vragen hoe ik de ontsteking kan regelen zodat het nog gaat werken ook? Daarnaast kom ik met een zwaartepunt probleem.. als de aandrijving gaan werken zal ik een bepaalde graden afstellingen moet creeeren dat hij niet in 1 klap de grond in gaat maar gewoon horizontaal zijn kracht gaat krijgen. hoe kan ik dit berekenen?
Heb ik trouwens direct het rook effect wat in andere draadjes gezocht wordt
Iemand suggesties?
Ben het volgende van plan.
de Multiplex Funjet die ik nu heb gaat behoorlijk hard..
maar..... kan altijd leuker

JanHein is bij onze Fly-Inn geweest met wat raket demonstraties.
Ik zat daar eens over na te denken en heb het idee gekregen om
iets te fabrieken waarmee ik een raket aandrijving op mijn Funjet creer
met een zender ontsteking. Oftewel.. in een fly by schakelaar van mijn zender omzetten waarmee de raket afgaat.. hiermee krijg je dus een enorme power boost op je funjet en gaat er letterlijk als een raket van door.
Nu heb ik JanHein hierover bericht en had een relatief klein raketmotortje wat ik hiervoor zou kunnen gebruiken (cavey fire). verder heb ik een picoswitch. Nu zit ik me af te vragen hoe ik de ontsteking kan regelen zodat het nog gaat werken ook? Daarnaast kom ik met een zwaartepunt probleem.. als de aandrijving gaan werken zal ik een bepaalde graden afstellingen moet creeeren dat hij niet in 1 klap de grond in gaat maar gewoon horizontaal zijn kracht gaat krijgen. hoe kan ik dit berekenen?
Heb ik trouwens direct het rook effect wat in andere draadjes gezocht wordt

Iemand suggesties?