Funjet Setup

hei low bug
dat valt mij reuze mee zeker voor die KV's en prop combi
daar moet wel een aardige snelheid inzitten
kijk ook even wat hij trekt met een 6x4 prop, want mijn ervaring met de funjet is dat hij wel heel lekker snel en goed trekt met een 6x4
en wie weet trekt hij wel iets minder en maakt hij meer toeren

succes en je weet het nu

METEN IS WETEN:D

gr Albert

ik heb wel ervaring met de ARC 28-37-3 deze is dan 2500 kv en met een prop 6x4 gaat hij al heel goed
zeker wanneer je niet al te hoge stromen wil trekken.
zelf zou ik nu kiezen voor de 28-37-2.5 deze vliegt met een 5.25 x 4.75 zeker een stuk sneller en het verbruik blijft ook leuk rond de 33 amp.
de kwaliteit van deze motors is zeer goed
ik heb hem al meer als een jaar en hij zat op een kleine mustang met een 4.75x4.75 en verbruikte maar 19 amp en was toch zeer snel
op de funjet heb ik hem zeker ook een halfjaar gevlogen en met een 3S lipo 2400 mah

gr Albert

Moet je de vluegels / romp verstevigen als je ARC 28-37-2,5 gebruikt? Kun je op de Funjet ook de 4,75 X 4,75 gebruiken? Hoeveel Toeren?
3 S geen UBEC 4S wel!?
Ik zoek een set up die beduidend sneller is dan bijvoorbeeld de standaard setup van MPX.

ik heb alleen in het neusgedeelte een carbon staafje gemaakt
maar eigelijk alleen dat wanneer hij een keer op zijn neus land of stuitert dat deze niet krom wordt.
met de ARC motor en een prop 5.25x 4.75 ben je zeker sneller als de MPX
aangezien je meer watt uit deze motor kan trekken
ik heb ze op rc groups zien staan die er mee op 4S vliegen en zelfs dat gaat goed
Wel zou ik er voor kiezen om een zwaare regelaar erin te leggen en een aparte BEC dan kan je altijd alle kanten op

gr Albert

Back