funjet ultra kolibri t32

Kevin,

in mijn Funjet zitten nog heel normale NiMh batterijen voor de ontvanger. Dus 4 cellen.
En voor de turbine gebruik ik een 2S 800 mAh...

Groetjes,

Davy

ok ik heb een bec, deze staat op 6v ik heb alles gemaakt voor 1 lipo van 2cellen 2100 . 1 uitgang geeft 7.4v voor de turbine, en de ander uitgang geeft met bec maar 6v dus alles ok .

2100 lijkt me meer dan genoeg zolang je het kwijt kan en uitkomt met je zwaartepunt natuurlijk. 1200 zou ik minimaal aanhouden.

Tank moet zo goed mogelijk in het zwaartepunt. Anders wordt hij wat staartlastig met een lege tank :) Niet erg handig......

De tank zit knal in het midden bij deze toestellen...

Goed trouwens dat je het gaatje vooraan hebt opgevuld of is dit tegenwoordig standaard ?

Best een systeem maken waarbij je cockpitkapje vooraan ook ergens een bevestiging heeft zodat die niet kan "liften"...

Groetjes,

Davy

Het gaatje heb ik zelf dicht gemaakt dat er geen lucht onder door kan :).
yep het tankje komt in het midden . en het zwaartepunt komt goed :).

Ah ok dat wist ik niet haha, voor zover ik de foto's kon zien van andere dacht ik dat het cockpit kapje werd vervangen door de tank :p

goed bezig!

zondag klaar ? :p

kevin, ziet er goed uit.
wel leuk he zo een klein turbinetje.

He :)
ja dat wel en weet je wat, dat gooi je zo in de koffer van de auto .
ja ik ben nog altijd aan het wachten op mijn tank :( voor de rest is hij klaar dan is 1 keer vliegen alles testen en dan gaat hij naar martin :).
maar het is echt tof zo een kleine turbine

Back