Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik gebruik de 7x6 CAM prop van Graupner, verbruik ongeveer 60A op 5s. op 6s gebruikt ie rond de 100A. Let op: Niet te veel volgas, want dat kost je een motor. Op 5s van begin tot eind volgas geen problemen. Op 5s gebruik ik ook een 7x5, dit werkt volgens mij net iets beter, iets minder stroom en langere vliegtij. een 6x4 op 5s vindt ik persoonlijk niets (niet vooruit te branden). gebruikte accu's zijn 2200, 2650 en 3000 op 5s (wel 40c).hoeveel Mah accu gebruik je en welke prop?
ik gebruik de 7x6 CAM prop van Graupner, verbruik ongeveer 60A op 5s. op 6s gebruikt ie rond de 100A. Let op: Niet te veel volgas, want dat kost je een motor. Op 5s van begin tot eind volgas geen problemen. Op 5s gebruik ik ook een 7x5, dit werkt volgens mij net iets beter, iets minder stroom en langere vliegtij. een 6x4 op 5s vindt ik persoonlijk niets (niet vooruit te branden). gebruikte accu's zijn 2200, 2650 en 3000 op 5s (wel 40c).
PS ook zonder cockpit kap blijkt tie nog te vliegen, vloog er bij mij af, niet plankgas maar toch met een behoorlijke snelheid.
Zelfs zonder neus en zonder ontvanger vloog hij nog erg goed![]()