Vandaag met het uiterlijk van het toestel bezig geweest. Ik ga de neuslijst van de vleugel aanpassen, maar daarvoor beschadig ik de folie. En de Hangar9 folie is uiteraard geen standaard kleur die je van oracover of zo kan krijgen, dus moet er wat anders op. Eerst dacht ik aan een soortgelijke blauwe kleur, maar aangezien dit een electrisch, en dus milieuvriendelijk (?!?) vliegtuig gaat worden, was de keuze voor groen ook niet moeilijk te maken. En laat ik nou nog wat 'helder groen' hebben liggen... Eerst de eerste blauwe streep van de top van de romp, een makkelijk stukje om te proberen:
Oud op nieuw geplakt, en overtrekken maar:
De staartdelen heb ik steeds in één stuk geplakt, en vervolgens de roeren los gesneden. Ik denk dat ze het in de fabriek ook zo doen (alleen dan 34987439586 keer zo snel als ik):
En zo is de romp, na de transformatie van donker blauw metallic naar fel groen:
Binnenkort is de vleugel aan de beurt, en dan wordt het tijd de balans te bepalen en de accu op de daarvoor juiste plaats te maken. Het vliegen komt langzaam dichterbij.

Oud op nieuw geplakt, en overtrekken maar:

De staartdelen heb ik steeds in één stuk geplakt, en vervolgens de roeren los gesneden. Ik denk dat ze het in de fabriek ook zo doen (alleen dan 34987439586 keer zo snel als ik):

En zo is de romp, na de transformatie van donker blauw metallic naar fel groen:

Binnenkort is de vleugel aan de beurt, en dan wordt het tijd de balans te bepalen en de accu op de daarvoor juiste plaats te maken. Het vliegen komt langzaam dichterbij.