kan je dan niet nieuwe erin steken? het moet er gewoon op een andere plek uit de romp komen he, heb je er geen foto´s van ofzo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
leuk he lachen om andermans foutenIk volg dit draadje ook al ff...
En je bent behoorlijk eigenwijs.... Ik ga hard lachen als de maiden fout gaat weet je...
Sterkte ermee!
Tim
Ga je nu het servo hoogkant inbouwen t.o.v. het roer zitten de rubbers maar 10 mm uit elkaar in richting van het roer .Zo kan je het servo heel makkelijk bewegen. Aan hand van foto,s is dit ook duidelijk te maken .
In rust geeft hij ongeveer 8,5 cm aan (latje is 15 cm)
Als ik 2 kg aan het servo hevel hang. Geeft hij al 9,2 cm aan.
En als ik met de vinger nog een kilo bij druk. Zitten we al over de 10 cm
Duidelijke uitleg. Toch mis ik eigenlijk het belangrijkste: wat is het verschil met de servo een kwartslag gedraaid, dus de "goede manier".
Duidelijke uitleg. Toch mis ik eigenlijk het belangrijkste: wat is het verschil met de servo een kwartslag gedraaid, dus de "goede manier".
Ik bedoel dus hoeveel het latje verplaatst als je de servo op de goede manier plaatst. Dan zit er ook wat speling op, al zal dat minder zijn. Van belang is dus hoeveel dat verschil is.Hoeveel centimeter geeft het latje dan aan als je gewicht aan de servo hangt?