funtana

Motorbox heb ik nog niet aangepast moet nog gebeuren ik heb er nog geen tijd voor gehad om die te veranderen nog wat foto's:

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog 2 foto's van afgelopen zondag

full

Poging tot prophangen niet echt een succes met een 20x12 ik heb niets over en van een pullout is geen sprake ondertussen een 22x8 besteld hopelijk gaat dat beter.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
alleen de romp excl. vleugels en volledig afgetankt weegt 6.7kg als je dan pk gewicht gaat berekenen 4.3pk / 0.7= 6.1kg is de kist dus te zwaar, als we de rpm meten komen we ook niet zo heel erg hoog 6400rpm met een 20x12.

Of er nog gewicht valt te besparen? denk het bijna niet zal dan over grammen gaan maar ja elk grammetje is meegenomen dus daar gaan we ook naar kijken.

Er zit al een ander gestel onder heb nu 7 cm prop speling naar de grond met een 22x8.

4.8 kg dat was een mooi gewicht geweest voor deze. Moet ik de staudacher maar in tempo afmaken en daar alles maar op monteren.. Die weegt kaal met vleugels 3.5kg daar zal dan 1.7kg setup bij gaan komen.

Nou vandaag met de 22x8 gevlogen dit ging een stuk beter dan met de 20x12, kan nu langer blijven hangen, als ik de kist daarna recht leg verliest ie geen hoogte een pull out wil nog steeds niet.

Back