dat kan nooit kwaad (google is je vriend).Je moet even op google zoeken naar: folding push prop.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat kan nooit kwaad (google is je vriend).Je moet even op google zoeken naar: folding push prop.
dat kan nooit kwaad (google is je vriend).. Maar waar doel je op? Googelen levert van alles op van advertenties tot discussies.
Dan kom ik de video van Painless360 tegen, die kende ik al,Je moet even op google zoeken naar: folding push prop.
Net even gewogen: vliegklaar 866 gram.Dit vliegtuig weegt aardig wat inmiddels na al die reparaties?
Yep, dat is de prop waar ik sinds de overstap naar brushless mee vlieg. Die blijft meedraaien als ik de motor uit zet en dat remt natuurlijk (kortere zweeftijd), vandaar mijn probeersels met een klapprop.Die van de Easystar is een 7x6 Aeronaut.
Ben je op zoek naar langere zweeftijd?
Ik weet niet welke apc je nu hebt liggen. Maar dit is een push variant:
https://www.apcprop.com/product/5-7x3/
Dat weet ik niet, het staat er niet specifiek bij, ik ben het grootste deel van de avond al aan het zoeken, gek wordt je van die sites die onvolledige informatie geven, of iets wel adverteren en als puntje bij paaltje komt, niet kunnen of willen leveren...Dag Jan. Is dat wel een pusher?
Hallo Ernst,In principe kan je elke prop als pusher gebruiken. Je moet de prop dan andersom monteren en de motor de andere kant op laten draaien.