Fw 190 a3 groot schaalmodel.

• Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
hier de nieuwe borgklips rechts.
links de oude.
en een nieuwe tuimelaar as.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag op Stadskanaal heeft Leon 4 vluchten kunnen maken, totdat de tuimelaar as er uit vloog, clip en as verdwenen als door een wonder zijn de tuimelaar en de stoterstang blijven hangen.
De landing werd perfect uitgevoerd,morgen kijken naar andere clips.

full

tja de 1 verliest zijn motorkap en de ander weer wat anders. Leuk met jullie kennis te hebben gemaakt. Heb je nog problemen met de luchtklep gehad?

Gr. Ronald.

Hallo Ronald nee geen probleem gehad,het landings gestel gaat zowie zo veranderen ik zit te denken aan een hydr. systeem of weer electr.
op het moment komt er nog een groot project bij (eigenlijk 2) na het weekend weet ik meer.
Gr
Dick

Net bericht gehad dat de kist is verstuurd, word voorzien van de asp 400 motor kijken of het waar dat deze motor zo slecht zou zijn. spw 1,97 mtr PT 17 Stearman van Jamara

full

full

Motor los gehad geen rare dingen tegen gekomen kijken wat hij doet onder belasting.

pt 17 mooie bak
[URL="
Rheidt 2011 - PT-17 Stearman - YouTube[/URL]

btw mijn email :spottuningapestaartjehotmail.com

Ik denk dat het voral is hoe ga je er mee om
Er zijn mensen die krijgen alles stuk
En er zijn er ook die gewoon 2 jaar zonder problemen vliegen met en hopeloos verklaarde motor

@serge pot

misschien is het beter om je email in een pb te versturen, nu je hem zo open en bloot op internet zet ben je een makkelijk doelwit voor spambots.

Hallo Ronald nee geen probleem gehad,het landings gestel gaat zowie zo veranderen ik zit te denken aan een hydr. systeem of weer electr.
op het moment komt er nog een groot project bij (eigenlijk 2) na het weekend weet ik meer.
Gr
Dick

Hoi Dick,

Ik ga mijn 1/5 Hawker Typhoon verkopen heb hem al op dit forum gezet onder te koop. Jij had het in Stadskanaal over een duits forum. Was dat http://www.warbirdforum.de ?

Gr. Ronald.

Leuk forum, mooi bouwdraadje o.a. van ook al zo`n mooie motor:

attachment.php

Grt, Ram6

Laatst bewerkt:
Vorige week een wiel verloren door een losgelopen wielmoer,vandaag kwam de zoon van de valkenier het verloren wiel terug brengen, gevonden.
Maar in de tussen tijd heb ik het wiel aangepast door middel van een splitpen, nou ja een draadje,de splitpennen zij besteld.

full

Het was wel een buiklanding perfect uitgevoerd door Leon, op het juiste moment de motor uit,alles zat mee incluis het natte gras.

Splitpennen had ik ook nog wel op m`n werk voor je.

Maar zo lopen ze echt niet meer los.

Even onder de aandacht brengen.

full

Eenzaam in de hoek.

full

full

Back