Fw 190 a3 groot schaalmodel.

• Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
Ik bedenk net dat ik ook nog eens het staartwiel van de 190 onderhanden moet nemen.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Staartwiel uitgebouwd dit staardwiel wordt samen met de hoofdwielen ingetrokken ik wil het nu eens geod werkend maken.

full

full

In de ultrasoon reiniger,ontvetten.

full

Ja Berto dat staartwiel maar eens goed aanpakken, moet snel te demonteren zijn was heel moeilijk bij te komen,ook de aansturing met kabels zinde mij niet.
Gr
Dick.

De eerste verandering doorgevoerd servo komt nu op het staartwiel werd voorheen met kabels aangestuurd,verder de luchtcilinder een andere plek gegeven.

full

ziet er perfect uit maar weet je wel dat die cilinder nu 2x zo sterk moet zijn om het zelfde draag vermogen te houden kracht maal arm is de helft geworden :D

het lukt bijna niet maar deze keer heb ik wat :rolling:

groeten Henk

He Henkie deze cilinder leverd bij 6 bar 10 kg ik heb hem uitgetest bij 2 bar moet ik hem al temperen anders knald die door de ruiten naar buiten:cool::cool:
Bwa ha ha .

He Henkie deze cilinder leverd bij 6 bar 10 kg ik heb hem uitgetest bij 2 bar moet ik hem al temperen anders knald die door de ruiten naar buiten:cool::cool:
Bwa ha ha .

door de ruiten naar buiten dat gebeurd bij mij ook wel es dan is de druk van mijn meisje te hoog :rolling::rolling::rolling:

eigen schuld natuurlijk

6 bar 10 kg delen door 2 is 5 kg een kist van 19.8 kg ach lachen met ze alle komt ome Dick met zijn diepwoeler dan zegge wulie wat vaarke was dat ome Dick natuurlijk :banana::banana::banana:

Dit is het staart wiel Henkie, weegt 200 gr.
het hoofdlandinggestel kan 35 kg hebben maal 2. Behotec de goeie

full

full

full

Klaar voor de inbouw startwiel veert op zijn eigen cilinder door de luchtdruk.

full

Misschien een gekke opmerking Dickie maar is het niet verstandig om een servo saver op de servo te zetten.

Er kunnen soms heftige krachten op de tandwielen komen ondanks dat je waarschijnlijk een servo met metalen tandwielen hiervoor gebruikt.

Mvgr Hans

Hallo Hans bedankt voor de tip ik heb aan deze mogelijkheid gedacht maar bij de voorgaande opzet is het goed gegaan, dus we proberen het weer.
Hier een leuke film gevonden.

Fw190

Gr
Dick

het staartembleem is ook met de hand geschilderd,ook dit is gedaan door een kunstschilderes,2 avonden werk en een hele sloot koffie.

full

full

Nee hoor Max de FW190 staat nog hier, die gaat verhuizen binnenkort, en dan heb ik nog mijn Cularis zwever dus ik heb weer plaats.
Ben toch al bezig geweest om heel veel op te ruimen,(onder te brengen) moet zeggen schiet al aardig op.:)

Dick

Back