jan brilman
Forum veteraan
een drupje lijm
Klopt, maar dat heeft niet automatisch de juiste kleur, en helpt niet om het plastic aan het frame te bevestigen.
jan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
een drupje lijm
Klopt, maar dat heeft niet automatisch de juiste kleur, en helpt niet om het plastic aan het frame te bevestigen.
jan.
Dank je Ralf, toch vreemd eigenlijk dat lood zo goed vliegt....Proficiat Ger, hij is fantastisch mooi geworden, heel strak gebouwd!
Korte neusjes behoeven vaak een hoop lood , helaas het is niet anders...
Hij zal er niet minder om vliegen (sterker nog, hij zal er alleen maar beter mee vliegen), veel succes!
Groeten, Ralf
Je hebt gelijk Maarten..een kilo meer geeft geen grote verschillen. Alleen de vliegsnelheid zal wat hoger liggen. De Goevier heeft nu een vleugelbelasting van 80 gram per dm2. Dat is behoorlijk voor een zwever. Maar een voordeel is ook dat wind wat minder problemen geeft. Gisteren stond er een stevige bries (windkracht 4 met uitschieters naar 5). Dat ging nog prima. Alleen de landing was behoorlijk "turbulent".Ger of de kist nu 11 of 12 kg weegt maakt voor de vleugel belasting weinig uit.
Ze zal er prima mee vliegen.
Mijn Rhönlerche woog 9 kg met een kleinere spanwijdte als je Govier en die was eigenlijk te licht.
Geen zorgen dus.
Groeten, Maarten
Je hebt gelijk Maarten..een kilo meer geeft geen grote verschillen. Alleen de vliegsnelheid zal wat hoger liggen. De Goevier heeft nu een vleugelbelasting van 80 gram per dm2. Dat is behoorlijk voor een zwever. Maar een voordeel is ook dat wind wat minder problemen geeft. Gister stond er een stevige bries (windkracht 4 met uitschieters naar 5). Dat ging nog prima. Alleen de landing was behoorlijk "turbulent".
Overigens, je zegt; "Mijn Rhönlerche woog 9 kg". Van waar de verleden tijd? Er is toch niets mis gegaan?
Das heel erg jammer! Dan toch maar voor een GO-1 wolf?De Ka 4 is niet meer. Midair met een Acro motorkist. Beide kisten verloren. Geen nood, een nieuwe is zo gebouwd. Het heeft ook zo z'n voordelen om een kist voor een tweede maal te bouwen
iig wens ik je veel fijne vluchten met je Govier !!
Maarten
Das heel erg jammer! Dan toch maar voor een GO-1 wolf?