gas turbine

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgens mij staat er duidelijk bij een ''lab set up'' en bij ander ''flight' setting'' zo komt bij de normale turbines de brandstof naar binnen ,je kan je straal veranderen op een hoop manieren,het heeft te maken, met hoe je je brandstof aanbiedt,je kam hem manipuleren dat straaltsje.
oooohhhhh okay. Dat verklaart een hoop. Werkt inderdaad prima, zo te zien. Ga vooral door.
Ik ga weer wat anders doen.

Maar dan door 4 gedeeld dan toch?

En dan nog Lisandje IK HEB DE HOGE SCHOOL ZEELAND GEDAAN STOOM ÉN GAS TURBINES (diploma gehaald, wijsneus). weet jij eigenlijk wel iets af van de Adiabatische cyclus.
Wet van Stodola of zo? Bernoulli? Reynolds? Thermodynamica? Mechanica? überhaubt enige kennis en ervaring van/met turbines?

En dan nog, heb respect voor de échte bouwers zoals Jacques, Martin, Limme, Gerald enz in plaats van zo'n roeptoeter.
Deze mannen weten het echt, jij daarintegen...................allemaal lucht.

Mag deze hele zooi AUB geveegd worden (chips, nootjes en bier zijn op, wordt nu een beetje chagarijnig)

Ger.
wel grappig ben naar de hoge school geweest.ze hebben wel interesse in mijn werk, als les matriaal.ik zou gewoon je school geld terug halen ,en bij mij college komen volgen.en daarbij ik heb over niemand kwaad gesproken die jij op noemt.keep it fair and get a life.i have, it sucks from time to time,butt thats okay

Beste lisand zou je zelf niet eens terug gaan naar de lagere school je Nederlands kan wel wat bijscholing gebruiken.
Volgens mij geniet je er nog al van om anderen af te z.....ken, doe het dan wel in in goed Nederlands, en deze man verdiend geen aandacht ik heb nog niet iemand meegemaakt met zo,n plaat voor zijn kop. :D:grin:.
ik vind het niet grappig maar zielig Lisand.

Heel vroeger wel geleerd.

"When it looks like shit, smell's like shit, act's like shit, it must be shit."

Net weer effe bier en de rest gehaald, zolang er hier niet geveegd wordt...........................

Hoge school praatjes heb je genoeg, zo'n type die het beter weet dan de docent zelf maar absoluut, maar dan ook helemaal, niets zelf bewerkstelligd.

Ik heb mij wel eens vaker vergist in mensen via dit forum (na persoonlijk kontakt bleek de bewuste persoon heel anders te zijn) maar denk dat ik met jouw persoontje wel goed in de buurt komt.

(en slecht genederandst Lisand, maar was vast niet je goeiste vak, was uiteraard turbines :mrgreen: )

Ger. (wel school afgemaakt :banana: )

Heel vroeger wel geleerd.

"When it looks like shit, smell's like shit, act's like shit, it must be shit."

Net weer effe bier en de rest gehaald, zolang er hier niet geveegd wordt...........................

Hoge school praatjes heb je genoeg, zo'n type die het beter weet dan de docent zelf maar absoluut, maar dan ook helemaal, niets zelf bewerkstelligd.

Ik heb mij wel eens vaker vergist in mensen via dit forum (na persoonlijk kontakt bleek de bewuste persoon heel anders te zijn) maar denk dat ik met jouw persoontje wel goed in de buurt komt.

(en slecht genederandst Lisand, maar was vast niet je goeiste vak, was uiteraard turbines :mrgreen: )

Ger. (wel school afgemaakt :banana: )
heb net foto,s geplaats van de venturi.ook een filmpje ge upload .hoop dat je het kan zien.je kan ook wat anders gaan doen kom ook niet bij jou op je'' topic'' youre too easy

Beste lisand zou je zelf niet eens terug gaan naar de lagere school je Nederlands kan wel wat bijscholing gebruiken.
Volgens mij geniet je er nog al van om anderen af te z.....ken, doe het dan wel in in goed Nederlands, en deze man verdiend geen aandacht ik heb nog niet iemand meegemaakt met zo,n plaat voor zijn kop. :D:grin:.
ik vind het niet grappig maar zielig Lisand.
ik ben surinamer nederlands is mijn tweede taal.en ook jij kan wat anders gaan doen.

ik mis kwa software van alles op dit ding,teken er alleen op

Heeft niets met je pc te maken, je browser heeft zeer waarschijnlijk al een ingebouwde spelling checker (google chrome in ieder geval wel).
Tenzij je een MAC hebt, ik heb geen idee hoe dat daar zit.

Heeft niets met je pc te maken, je browser heeft zeer waarschijnlijk al een ingebouwde spelling checker (google chrome in ieder geval wel).
Tenzij je een MAC hebt, ik heb geen idee hoe dat daar zit.
Had ik ik al gezegd dat ik surinamer ben ,Neem het niet zo nou. Is te veel werk.:rolling:Sony Vaio

Iedereen weet dat ze in Suriname geen leestekens gebruiken...
En dat van die afkomst had ik op een aantal van je filmpjes al gehoord.

ik ben surinamer nederlands is mijn tweede taal.en ook jij kan wat anders gaan doen.

Klopt velen van mijn vrienden komen uit een andere cultuur dat geeft je niet het recht om jezelf er achter te verstoppen,dat je van Surinaamse afkomst bent,
het gaat om een fatsoensnorm.
Niet om ras of kleur.

Klopt velen van mijn vrienden komen uit een andere cultuur dat geeft je niet het recht om jezelf er achter te verstoppen,dat je van Surinaamse afkomst bent,
het gaat om een fatsoensnorm.
Niet om ras of kleur.
Nogmaals niet te nou nemen.Gewoon hierbij laten dan maar.

Vraagje is het laatste filmpje een beetje verhelderend.
Het filmpje "venturi"? Voor mij niet.

Ik zie de eerste seconden een rechte straal brandstof uit een pijpje spuiten (pauzeren op 0:04). Als je daar vervolgens perslucht (?) op spuit vernevelt de straal. Dat lijkt me logisch. Ik had eigenlijk gedacht dat er zónder dat je er keihard perslucht op spuit een nevel uit zou moeten komen, zoals dat bij een verstuiver gebeurt.

Ik denk dus dat je constructie niet werkt. Als ik het fout heb hoor ik het wel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het kan beter weet ik .Dit was even snel, Morgen beter ,was al laat.Moest zelfs nog de ''kelk maken''.En de druk meter aansluiten.En nogmaals je moet het wel in de buis zien,Minimale druk 0,5bar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back