en dat is dus 5mm meer dan de regels (2.0m +1%) toestaan. Volgens mij werkt het dus niet qua lengte (helaas!).
Als ze in de B en C het gewicht niet wegen, dan zullen ze ook de afmetingen niet controleren lijkt me

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en dat is dus 5mm meer dan de regels (2.0m +1%) toestaan. Volgens mij werkt het dus niet qua lengte (helaas!).
Als ze in de B en C het gewicht niet wegen, dan zullen ze ook de afmetingen niet controleren lijkt me![]()
Heb even de eigenaar van dat toestel gemailed
(14th F3A Eurpean championships 2008 - FlyingGiants Forums )
=====
> Hi Michal,
>
> This week on the site of Lorenz, the German distributer for JM models, I saw
> this new model that drew my attention.
> On the published foto's I could find your name, and with Google came across this
> EMail adress.
>
> Hope that you do not find me rude to contact you this way.
>
> I'm looking for a next F3A model as a successor for the Synergy that I'm
> currently flying. Last winter I prepared a Abbra and hoped that this model could
> be good successor for the Synergy. However somehow I could net get really
> acquainted to the Abbra and switched back to the Synergy for this competition
> season.
>
> What can you tell me about the flying characteristics of the Gaudius and would
> you advise me to go for it?
>
> Regards,
> Hans
>
>
"vergeef hem, hij weet niet beter"
Ach, het kan met elke flightmode even goed gaan en even slecht.
Ligt er toch aan wie die knuppeltjes vasthoudt....!
Ach, het kan met elke flightmode even goed gaan en even slecht.
Ligt er toch aan wie die knuppeltjes vasthoudt....!
Hmm, als dat zo zou zijn dan vraag ik mij toch af hoe Derk het toch geflikt heeft om in 3 weken tijd de beste Nederlander op een internationaal podium te worden.
ah maar cumulatief?
Ik denk dat je struikelt over iets anders, het is niet mijn bedoeling te suggereren dat Derk of wie dan ook talentloos zou zijn ofzo.. maar op een bepaald moment kom je er niet met talent alleen en wordt training een factor..
En Derk heeft misschien dit jaar met de integral nog niet (zo) veel gevlogen, maar met andere kisten zeker weten wel.. indoor in elk geval al wel.. en ook dat is training
Maar goed, neem er in elk geval geen aanstoot aan, zo was het niet bedoeld..
Elke trainingsvlucht gaat met een kader gepaard waarin de figuren gevlogen moeten worden, en met dezelfde coach welke hen ook op de wedstrijd begeleid. Elke vlucht word beoordeeld en nadien geevalueerd.
Er worden maximaal 3 vluchten per dag gemaakt. Zo boek je vooruitgang.