Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heb je ook 2x philips schroeven van de swashplate gecheckt aan de onderkant? Bij mij zat helemaal geen locktite op.
Ontluchtingsgaatjes vond ik ook echt briljant bedacht, ik heb het wel met secondelijm gedaan zonder afschuren... ik hoop dat het geen ellende geeft later. Was een beetje hastig.
Welke ring heb je gebruikt tussen je maingear/bearingblock? Die dikke die los erbij zit of extra dunne ringen die in zakjes zitten?
Laat de kop het toe zachtere rubbers te gebruiken om zo toch met ook lage toeren te kunnen vliegen?
Bij de aansturing van de rotorkop worden de zgn turnbuckles gebruikt: op de staaf zit aan de ene kant linksdraaiend en aan de andere kant rechtsdraaiend schroefdraad. Voor het verstellen van de lengte hoef je dus niet de link af te koppelen maar je steekt gewoon een stift door het gaatje en draaien maar. Nog een voordeel is dat je de lengte traploos kunt verstellen om bv bladspoor helemaal weg te krijgen.
![]()
Now this is important..... The bottom link needs to be threaded all the way in!! If you don't then when the swash is tilted all the way to the side, the open threaded area will grab the washout guides and get stuck. With the link all the way in, it's not factor at all.
Heb je wel de onderkant van de link compleet aangedraaid. Er bestond anders het risico dat de link achter het oog van de swashmeenemer kon blijven hangen.
Ik zou graag de dikte van de staartbuis weten, kan iemand die mij doorgeven ? Ik zoek namelijk een nieuwe staartrotor voor mijn Nova.
Mr. Dekker die 10000watt heli is echt belachelijkMan man man
Patrick als je onder het filmpje op delen klikt dan kopieer je die url en zet je het vervolgens zo hier neer op het forum:
[ youtube ] hcFNSYBBDvM [/ youtube ]
Maar dan zonder de spaties.
Dan krijg je dit te zien: