geebeeR3

geebeeR3 van donuts models,1500mm span

iemand die ook deze heeft? ik mis de bouwbeschrijving?

gtjs
wim

Wim, die heb ik nog wel ergens liggen, de geebee heeft bij mij geen 2 vluchten gehaald. Hoe mooi hij ook was, vliegen ging niet goed met de electroset die ik ervoor gekocht had.

ik zoek er deze week wel eens naar.

3w flyer,

bedankt als je dit zou willen doen, ik steek er een axi motor in en zou zeker voldoende moeten zijn.ik zal hier de bouw wel op verslaggeven nog, maar zonder beschrijving zal het moeilijk worden vrees ik

alvast bedankt

gtjs
wim

ja het is niet simpel met al die kabeltjes.

ik hou je op de hoogte.

Hey Wimpy,

spijtig maar ik vrees dat het met de brokstukken mee de container ingegaan is. Ik vind er nergens nog sporen van terug.

Sorry.

Maar voor zover ik me herinner was het enkel een paar A4-tjes met wat uitleg. Niets wat belangrijk zou zijn buiten het zwaartepunt en uitslagen.

Peter

yep het was eentje van Donuts en nee het vloog niet.

Het is me nog nooit overkomen in 17 jaar modelvliegen maar het moest er ooit van komen, een kist die ik niet crash door een technisch probleem of door eigen stuurfout. Nog steeds geen idee wat er mis ging.

Als ik ni beter wist zou ik zeggen dat het zwaartepunt te ver naar achteren lag. Eerste vlucht heb ik hem nog kunnen heelhouden, zwaartepunt toch maar naar voren gelegd maar dit was geen oplossing blijkbaar.

Back