Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wim, die heb ik nog wel ergens liggen, de geebee heeft bij mij geen 2 vluchten gehaald. Hoe mooi hij ook was, vliegen ging niet goed met de electroset die ik ervoor gekocht had.
bedankt als je dit zou willen doen, ik steek er een axi motor in en zou zeker voldoende moeten zijn.ik zal hier de bouw wel op verslaggeven nog, maar zonder beschrijving zal het moeilijk worden vrees ik
yep het was eentje van Donuts en nee het vloog niet.
Het is me nog nooit overkomen in 17 jaar modelvliegen maar het moest er ooit van komen, een kist die ik niet crash door een technisch probleem of door eigen stuurfout. Nog steeds geen idee wat er mis ging.
Als ik ni beter wist zou ik zeggen dat het zwaartepunt te ver naar achteren lag. Eerste vlucht heb ik hem nog kunnen heelhouden, zwaartepunt toch maar naar voren gelegd maar dit was geen oplossing blijkbaar.
Nee de R3 heeft nooit bestaan.
De ontwerper van de R3 is een Italiaan, blijkbaar zou deze gemaakt worden voor Reno races, maar doordat er een lek is gekomen is dit nooit doorgegaan...althans dat is wat ik ooit op een forum heb gelezen.