Maf zeg... de App klapt er consant uit op mijn Ifeun na een verse update!
Da's nogal storend!
Da's nogal storend!
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja tuurlijk hoort die Taxi hier echt oud of retro allemaal prachtig en nooit gebouwd maar altij een grote fan geweest van de Taxi op drijvers.Maar Heren! Die spijltjes zijn zoals ze zijn.
't Is helegaar geen kritiek!? Maar van 'Svenson-Leon's' oorsprong achtte ik ze twijfelachtig.
Ook toen ik reeds 15 jaar was.
Deze Channy is fraai gekit, dat is het dus niet... dhussss...
Maar bij mijn Westerlietje uit 1974... na 49 jaar nog niet gevlogen... noch folie gezien, gelijmd met UHU-Hart...
Donker gestald... nog steeds puik. Maar de opbouw van't 'zadel altijd wat zwak in mijn beleving.
Spanelastieken zullen het wel heel houden. Power op de neus is nihil.
Plaatjes zijn uit 2010. Het tuinmeubilair is thans heel wat fletser... Westerlietje (muurbloempje) onveranderd mooi.
Geen retro, tutti originale...
Bekijk bijlage 561555
Bekijk bijlage 561556
Bij mijn Sig Rascal iets dergelijks, bewezen te flimsy. En de romp daarom nieuw ontworpen en gebouwd.
Mede om de accu goed te kunnen bergen in een toegankelijke tray...
Een sterke kooi gebouwd. Meer gewicht, maar in de vliegduur maakt het niet uit. 20 minuten riant op 4S 4200mA
Bij kortsluiting door kabelbeuk in de telemetrie... kreeg ik bij de start een radstand cadeau. Span 1800 mm, massa 3 kilo.
Dus voldoende kinetische energie voor versplintering.
Heb ik 1 vleugelhelft moeten vervangen door een reserve. Die zaak was onreparabel aan gort.
Maar de kooi met accu... geheel integer.
Het zal met de Channy niet zo een vaart lopen... verre van... En met de Westerly? Als helemaal niet.
Bekijk bijlage 561557
Nader tot 'RATS'... Kist oorspronkelijk uit 2002... En wordt nog steeds frequent gevlogen.
Maar bij montage zit de vleugel klem, en kan niet weg draaien... iets moet meegeven...
Wat is dan beter? Zucht...
Bekijk bijlage 561559
Gut deze staat ook nog steeds in de wachtEen echte... en geen retro... dus hoort hier ook niet thuis
Bekijk bijlage 561558
Genoeg werk voor 9 levens...
Gr Bas
Of inplaats van een Downpatrol een Trainerpatrol met zoveel mogelijk trainers tegelijk in de lucht, of een Trainer-formatie-vluchtJaaaaa, leuk. En dan allemaal een her-examen Motor A brevet vliegen.
Oei Telemaster is het wel de enige echte Telemaster want zonder foto is dat toch lastig te beoordelen![]()
Het is een oudere kit. Maar niet de oudste. Engel Modellbau. Zaak bestaat dacht ik nog steeds. Maar zelfs dat doosje is al oud en klassiek aan het worden.
Op The Outerzone staan wel bouwtekeningen, en vast wat meer over de introductie.
Ik las er al over in de vroeg jaren 70.
Het was een werkpaard in elk formaat. Dus ook joekel formaat. Benut door de wetenschap, door Nasa constructeurs om instrumenten te testen, t/m gliding bodies, voorloper modellen van de Spaceshuttle, op hoogte te lossen en terug te zweven.
Liftvleugel en lift stabilo.
Hahahaha ja 100% en alles is nu allang alweer weg je herkend daar niets meer. Die goeie ouwe tijd.Zie ik daar nu op de achter grond de flats van de Willen de Zwijgerlaan in Leiden![]()
Hahahaha ja 100% en alles is nu allang alweer weg je herkend daar niets meer. Die goeie ouwe tijd.