Nou, daar gaan we maar dan
In de afgelopen jaren veel toestellen gerestaureerd en allemaal naar electro omgebouwd.
Sommige heb ik nog, sommige zijn verkocht, sommige zijn euhm... ja
Mijn Westerly, m'n allereerste toestel, inmiddels 30 jaar oud en vliegt nog steeds. Een zestal jaren geleden gerestaureerd, nieuwe vleugel met ailerons gebouwd. Maar met de oude vleugel heb ik ook nog gevlogen. Vliegt prima!
Svenson FlyBoy, volledig scratch gebouwd van plan. Vlieg er nog steeds mee, en eigenlijk voornamelijk in de late herfst en winter
Svenson Pinto: eigenlijk een zelfde stijl als de Fly-Boy, overgekocht, omgezet naar electro maar eigenlijk snel weer verkocht omdat ik meer aan mijn FlyBoy hield
Hornet van Noel Rozelle. Verslag hier ergens wel op het forum. Met mijn stomme kop verkocht. Moet ik eens opnieuw bouwen. Fijn scheermesje.
Robbe Rasant, scratch gebouwd en enkele modificaties (vleugel met bout, electro, twee servo's voor aileron, schuimen vleugelkern, ...). Vliegt nog dikwijls.
Svenson Wind Puff, gerestaureerd en omgezet naar electro. Rotte rudderservo zorgde voor een crash. Wordt ooit wel terug hersteld. Denk ik.
Dit is een great planes electro streak. Origineel met NiCad en brushed motor maar zoveel performanter met een brushless setup en enorm lange vliegtijden. Puur funtoestel.
Röga Dalotel. ARF van 35 jaar geleden. Zwaar maar heerlijk vliegend toestel. Op electro uiteraard

Staat inmiddels een beetje onzichtbaar te koop, ga ik misschien nog spijt van krijgen maar ik vlieg er niet genoeg mee...
Svenson Vicomte. Lestoestel en nachtvlieger. Heeft zijn electromodificatie super verteerd. Wonderbaarlijk eenvoudig te vliegen ding.
Svenson Jet-40 (foto van voor de restauratie en ombouw naar electro).
Heeft inmiddels zijn testvluchten al gehad en ik heb nog wat werk om hem af te werken (bekleding romp, dubbele aileronservo, ...)
En dan het grote ontgoochelingenboek...
Wayfarer. Neus bleek te olierot zijn, motor ging er vandoor zonder het toestel. Ooit begonnen aan het herstel maar ja...
Er liggen nog wel wat restauratie en scratchbuilds te wachten.... alles op zijn tijd... Worden ze alleen maar meer vintage van :-D